Happiness skrev 2010-10-15 18:15:32 följande:
Ja men gud vad bra att veta. TACK! jag menar om jag nu inte står ut till på torsdag. Vad sköntatt höra att man gör det tidigare på vissa ställen. Ja men då kan det ju absolit inte vara så allvarligt som hon försökte måla upp för mig idag. Ska inte säga vad jag tänker men det ena ordet börjar på J och det andra börjar på B.
Men då ska du ju snart dit...härligt! Men kräkas riskakor...aj det måste göra ont i strupen. Fy för den lede! Jag lider med dig Sofy. Vad ska detta vara bra för liksom? Vad är syftet med HG? Galla...jag ryser. Tycker det gör ont de få gångerna jag kräkts och fått det (tyvärr isamband med alkohol intag

) Surt!
Ja hon med aborten där...hon berättade hur det var med det första barnet (03:an). Jag trodde knappt det var sant det heller. Alltså HG är inte så där super vanligt alltså och jag hade inte kommit i kontakt med det innan jag snackade med henne och trodde mina öron skulle falla av. Som hon säger själv hon blev totalt personlighetsförändrad. Psyket pallade inte med det..undra om hon inte sa att hon inte ville leva längre...jo något sånt var det. Läkarna stod handfallna och trodde verkligen det var psyket men det var alltså HG som gjorde det. Så fort barnet var fött var allt som vanligt.
tycker du är skit strong Sofy....att du tex orkar hänga här i tråden mellan attackerna. Ofattbart! Och inte vill du ha dropp heller. Om jag inte kände dig skulle jag säga att du var en rikigt envis en

. Håll ut! Jag tror starkt på att det är borta runt vecka 20 om inte förr. KRAM

Haha, jävla bullshit? ;) Jo de verkar ju onekligen som väääldigt olika rutiner ÖVERALLT! Men som sagt, ingen fara. Kolla hjärtljuden du och sen kan hon säga va hon vill! :) Eller drick iiiiiskallt vatten så vaknar den nog, eller ät citron, hahaha! :D
Vad syftet är? Att jävlas! :D Fast jag sa innan att när jag blir gravid kommer jag ha en blödande graviditet och de värsta illamåendet, och japp! De har jag ;) Ingen är förvånad för som sagt, allt man kan drabbas av gör jag! :D
Förstår va hon menar me psyket, visst de är skittufft men nje, de är jobbigt men de finns ju ändå värre saker. Efter min knäop hade jag en skena från höften och neråt i 9 (!!) månader, och kunde då inte böja benet som vanligt, kryckor i 11 månader, inflammationer, fler operationer o grejer innan jag blev av me allt, de va inge kul! Kunde ju inte göra alls mycke då och skidåkningen fick ju läggas på hyllan, DET va jobbigt! ;) Allt är relativt..
Men jo, sen äre ju jobbigt o bara kräkas, inte kunna äta o få svimningsanfall MEN de kommer ändå någe bra ur de här, så därför orkar jag kämpa på :) En dag i taget och de går ju fasen fort framåt ändå! Om 6v är jag HALVVÄGS! Galet.
Jag är född oxe.. säger inte de allt? ;) Envis som en oxe! Inte alltid så bra! Nä, inge kul me dropp o bara ligga på sjukhus, legat inne så mycke så ja e less på de. Händer inget. Hemma kan ja iallafall jävlas me min man, kräkas, sova, ligga i MIN säng, o inte va styrd av regler, usch.
Kram på dig fina du!!
Förresten, de snöade i sthlm idag! När ses vi i funäs
(vare va?)