Plus igen efter mf/ma
Odd, vad förvirrande med dina svaga plus. Hoppas att du får klarhet snart i vad det är så du slipper analysera. Har du pratat med nån läkare om det?
Odd, vad förvirrande med dina svaga plus. Hoppas att du får klarhet snart i vad det är så du slipper analysera. Har du pratat med nån läkare om det?
Oj, det där talar ju emot "myten" att killar har låg puls. Vår hade 135-140 sist och det tolkade jag som att det är en kille.
Låter som det snart är dags för dig! Vad skönt att han varit kvar så länge ändå!
Happiness, så underbart att höra ifrån dig! Jättegrattis! Hon är helt bedårande Sofia!!
Sötfilur, jag har stämt av lite med kompisar som fått barn och min lista är lite kortare. Har fått råd att ta det lugnt med ersättning och nappflaskor och sånt precis som Odd skriver. Man får se hur det blir. Åkpåse tror jag inte du behöver i sommar och troligtvis inte overall heller, säger kompisarna i alla fall. Nallar får ni säkert en massa av vänner och familj. Regnskydd och solskydd ingår väl redan i din vagn? I min Emmaljunga ingår det i alla fall vet jag och de är ju rätt lika.
Haha, snorsug...det var nåt nytt för mig! Låter nice :)
Usch usch usch, det är så sjukt orättvist. Blir så oerhört ledsen för din skull!