Plus igen efter mf/ma
Jag ska också lägga in en bild tror jag!
Färnevik, helt ljuvlig bild på Tilde! Det är såna bilder som får en att längta verkligen!
Sötfilur, superfin mage! Jag var visst redan inlagd i din adressbok! Jättefin är du verkligen!
Nu har jag också lagt in en magbild i galleriet! Visserligen från vecka 25 så jag är ju lite större nu i vecka 31. Får lägga in en ny snart och jämföra.
MelikaH, jag är ungefär som Längtar efter liten dvs väldigt symtomfri genom hela graviditeten. Jo, lite sån där växtvärk kände jag från och till i början men trodde det var missfall hela tiden och var jätteorolig och tyckte inte det var ett giltigt symtom så som illamående är. Det är jättesvårt att njuta av det när man är orolig men försök att vara glad över att du slipper en massa besvär.
Jag förstår så väl hur du känner och jag var inte ett dugg tacksam över att jag inte mådde illa där i början. Ville bara ha vad som helst som kunde bekräfta att jag var gravid förutom testet, men icke! Jo, "mensvärken" då men den kändes ju som vid missfallet så det var inte lugnande heller.
Ska du göra nåt tidigt VUL för att stilla din oro?
Sötfilur, jag ringde min BM häromdagen när jag var orolig för sammandragningarna som ökat och hon sa att det var helt normalt som de alltid säger. Om det gör riktigt ont kan man kolla upp det men är det mest obehag och drar och spänner så var det helt naturligt enligt henne.