• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Pancakes

Happinness! Underbara nyheter!!! Blir alldeles rörd!
    Stort grattis vännen!!!!!!!!!!!!

• Odetta
    Happiness skrev 2010-10-21 15:42:59 följande:

Hej mina underbara tråd mammor! Vi väntar en liten flicka. Jag är 19+1 idag (20) som jag misstänkte. KUB uträkningen stämmer alltså. BF 15 mars inte ändrat. Hon håller upp knogen vid ansiktet!!!!! Sparkade och levde massor. Huvudet ligger ber och fötterna upp. Känner mig LYCKLIG! Allt såg fint ut de hittade inget att anmärka på. Är helt slut efter denna känslomässig pärs. Går till kojs. Kramar från mig och Sofia.

vad ni är gulliga.....tvillingar!!!!! Haha!

Wooohoooooo igen Jag har VÄNTAT på dig vännen! Ville ju se den fina fina flickan på STOR bild och inte bara i mobilen

***Bamsemegakramisar igen och igen och igen***

♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Happiness
    Odetta skrev 2010-10-21 15:50:27 följande:

Wooohoooooo igen Jag har VÄNTAT på dig vännen! Ville ju se den fina fina flickan på STOR bild och inte bara i mobilen

***Bamsemegakramisar igen och igen och igen***

Tack både Pancakes och ODD. Vad du är gullig ODD som har väntat på mig. Tog vägen kring MC Donalds och Babyproffsen Bilden blev verkligen bauta...inte meningen. man tror ju inte det är sant alltså. Nu kan jag bara inte gömma mig från denna graviditeten längre . Den lever den mår bra.det är en flcika och hon ska heta Sofia och just nu finns hon i min mage. Inget annat!!!!! Inget kan hända nu...PUNKT SLUT!!!!

******TACK FÖR ALLT FINT STÖD UNDERBARA TJEJER KRAMAR ER TILLBAKA******
  • Odetta

Nä ni, nu ska jag logga av en stund igen. Har precis varit ute med lilleman i detta helt fantastiskt underbara höstväder (tack igen för tipset om kläderna....det var verkligen dags för overoll) och nu ska jag väcka älskade mannen min (som ska jobba inatt). Jag loggar på igen när jag lagt lilleman vid 18:30-19:00

KRAMISAR till er alla!!!

• Odetta
    Happiness skrev 2010-10-21 15:55:43 följande:
    Tack både Pancakes och ODD. Vad du är gullig ODD som har väntat på mig. Tog vägen kring MC Donalds och Babyproffsen Bilden blev verkligen bauta...inte meningen. man tror ju inte det är sant alltså. Nu kan jag bara inte gömma mig från denna graviditeten längre . Den lever den mår bra.det är en flcika och hon ska heta Sofia och just nu finns hon i min mage. Inget annat!!!!! Inget kan hända nu...PUNKT SLUT!!!!

******TACK FÖR ALLT FINT STÖD UNDERBARA TJEJER KRAMAR ER TILLBAKA******
    Jag klagar då inte på den stora bilen, jag ville ju se henne stort!

Kram min vän....och du...du är GRAVID kvinna (och visst en fin sådan)...NJUT nu!!!!
  • PåvägMotSyskon
    Odetta skrev 2010-10-21 13:44:46 följande:
    kraffs kraffs! Vad kul att det finns fler som kraffsar härinne

Vi har inte ens haft överdragsbyxor till lilleman än Skäms nä, dags för overoll nu sådan där fuskpolokrage har vi med och åååhhhhh...hoppas den mössan passar i år...vi köpte en skiiiitsöt mössa förra vintern (den var för stor då) som är mössa och halsduk i ett ala 70-tal haha...ska se om jag hittar en bild för den är supersöt!

Tack för ditt klädes-inlägg med!
    *kramisar*
    haha, ja ibland känner ja av något därnere vid ljumskarna, eller ja mina höftben kanske man ska säga o funderar mo den inte vänt sig alls.. men så gjorde min bm en gest me sina händer vid huvudet att han låg väl så troligen =))

överdragsbyxorna har varit ok på morgonen för att sedan bli varmt på dagen, men nu är de kallt här, så v får se va de blir..

kul o få äran att använda de man köpt/ärvt sen liten, de e de bästa me de hela =) Du måste visa bild på den, lär ju va supersöt!!

jadå, varsågod, kul o läsa hur andra klär nu, för de e en svår tid.

kram
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

happiness - Jättestort Grattis till de lyckade ul´et och den otroligt vackra bilden =))) Skönt att allt gått bra =)

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) prins 2007, Prins 2009 & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Happiness

Hittade en bättre bild (fick 3 st), men min mobilkamera suger verkligen. Sorry för storlek.
  • Happiness
    Tusen tack Påvägmotsyskon...ja helt klart fallit en sten från bröstet . Nu väntar vi bara på färnevik och Muffe80.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma