• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Smålands jänta i storstaden

Ligger ju i sängen konstant så det är sambon som står för alla inköpen, på lunchen idag va han och handlade det viktigaste och det jag ville ha när han kom hem och stod och fixade fruktsallad till oss fick jag bara ett JÄTTE SUG efter dammsugare! Ni vet dom där gröna som man äter har inte ätit sånna på typ 1 år så jag sa det till honom och vipps så kastar han in ett paket med dammsugare till mig! Ibland verkar han förutse mina cravings! underbara sambo!

• Odetta
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-21 13:36:35 följande:
    angående vinterkläder så tror jag man aldrigh blir klok på när det är rätt tid för steget från överdragsbyxor till overaller... de e supersvårt...

Men, jag använder typ detta.

Mössa, vantar (vantar av tumvantar  tunna ibland tjockare) överdragsbyxor. lite tjockare jacka. Sen kan de variera från vanliga skor till mer vinterskor, sånna som e lite kängliknande me 3 kardborreband =)

under har man typ t-shirt o tjockare tröja, o vanliga mjuk/jeans byxor..

Senare blir de väl fuskpolo osv.

ANgående kraffsa så kraffsar min lillälskling nere vid mina höfter ibland =) känns skitkul =) huvudet e ju neråt nu sa hon =)
    är v30 (29+5 idag)
    kraffs kraffs! Vad kul att det finns fler som kraffsar härinne

Vi har inte ens haft överdragsbyxor till lilleman än Skäms nä, dags för overoll nu sådan där fuskpolokrage har vi med och åååhhhhh...hoppas den mössan passar i år...vi köpte en skiiiitsöt mössa förra vintern (den var för stor då) som är mössa och halsduk i ett ala 70-tal haha...ska se om jag hittar en bild för den är supersöt!

Tack för ditt klädes-inlägg med!
    *kramisar*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-21 13:43:29 följande:
    Ligger ju i sängen konstant så det är sambon som står för alla inköpen, på lunchen idag va han och handlade det viktigaste och det jag ville ha när han kom hem och stod och fixade fruktsallad till oss fick jag bara ett JÄTTE SUG efter dammsugare! Ni vet dom där gröna som man äter har inte ätit sånna på typ 1 år så jag sa det till honom och vipps så kastar han in ett paket med dammsugare till mig! Ibland verkar han förutse mina cravings! underbara sambo!
    vilken underbar sambo du har!!! Nu blev den gravida kvinna lite extra lycklig va?

Förresten...visst var vi några som hade dille på O´boy???? Har ni sett att det finns en limited edition O´boy med daim? Den är jätte god!
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • sofy
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-10-21 13:43:29 följande:
    Men ååh vilken go sambo!! :D Mys!
  • kajsalisa
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-21 13:29:17 följande:
    Dem har ändrat om besöken, så nu är de mer sällan och man gör inte mer än 1 koll av urin nu, om man inte har haft havandeskaps, svullnar osv..

Allt såg bra ut. 27 i sf o 140Hjärtaslag =))
    Nu ligger han med huvudet neråt, å kände o så sa tog hon mina händer så ja fick känna =)))

nästa besök blir 15nov.. i can´t wait!!!!!!
    Skönt att allt var bra. Vilken vecka är du i nu? Min tur att träffa bm imorgon bitti. Lika spännande varje gång tycker jag...
  • sofy

Men vaaaaaart e Happiness? Hohooo? Kl e lååångt efter 12 nuu.. Drömmer

• kajsalisa

Ja, vad är det Odd är så hemlig om? Ett gäng har varit på UL idag, nån med tvillingar i magen månntro?

• sofy
    kajsalisa skrev 2010-10-21 14:18:25 följande:
    Ja, vad är det Odd är så hemlig om? Ett gäng har varit på UL idag, nån med tvillingar i magen månntro?
    Hahaha jaa man börjar ju undra!! Grr..
  • sofy

Alltså jag undrar om de är för tidigt o känna av de lilla som ligger därinne? Men jag börjar nästan bli säker.. på samma ställe, nåra dar i rad nu har jag känt som hm.. sockerdricka typ? De pirrar o kittlas till o är inte följt av gaser.. Precis på de stället där BM säger att livmodern är nu..

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma