• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sofy

Alltså, jag har mest "växtvärk" på vä sida av magen neråt, eller de typ drar mest kanske.. eller nä de känns som sån växtvärk man hade i benen när man va liten ;) Sen går de bak mot vä sida av ländryggen.. eller äre foglossning kanske?

• sofy

Nuuuu ska ja få äta lax, avocado & sparris me örtsalt! Skrattande

Min mans syster va nyss förbi me en heeeeeeel massa bebiskläder.. så nu ska ja rensa bland dom o se om de är någe o ha ;)

• Mabaja
    Odetta skrev 2010-10-21 19:02:39 följande:
    Ja det gör jag Haha...vad kul!!! Vad pluggar du till??? Jag trodde du bara jobbade en massa ju! Hur hinner du kvinna?!

Jag pluggar till lärare och kurserna är lite här och lite där. Just den här terminen är väl mest i E-tuna, medan förra var enbart i V-ås. Nästa har jag ingen som hellst aning, men går allt som det ska så tar jag ju ett år ledigt från skolan så det spelar ingen roll

*kram*
    Jag läser till ingenjör! Men när jag inte fick tag på nåt x-jobb så valde jag att jobba järnet för att höja min mammapenning! Ska läsa ikapp mina kurser nu under hösten och våren. Har en del omtentor kvar sen mamma var sjuk! Så ska till Eskilstuna nu i november med Wilda på armen och gå om en kurs! :)

Kul att vi är så nära!
    Wilda 101010, mabaja.blogspot.com
  • mallanis

Happiness- Grattis till fina tjejen! Ja du får allt beklaga bildernas storlek...jag ville ha större =)

Smålandsjäntan - Din sambo verkar sköta sig bra! Ja visste inte inte du bar på en liten pojk!

Sofie- Häftigt att känna den lill*  redan =)

Undrar hur det har gått för dem som varit på ul Obestämdmen inte skrivit idag? Hoppas hoppas på fortsatta positiva nyheter!!

Tredje gången gillt!?
  • sofy
    mallanis skrev 2010-10-21 20:45:28 följande:
    Sofie- Häftigt att känna den lill*  redan =)

Undrar hur det har gått för dem som varit på ul Obestämdmen inte skrivit idag? Hoppas hoppas på fortsatta positiva nyheter!!
    Haha jaa, de mååste va den. Har inga gaser alls, och de är precis samma ställe och bara när jag sitter ner som de känns.. ganska häftigt :)

Hur går de för dig?
  • Odetta
    Mamma till W skrev 2010-10-21 20:27:01 följande:
    Jag läser till ingenjör! Men när jag inte fick tag på nåt x-jobb så valde jag att jobba järnet för att höja min mammapenning! Ska läsa ikapp mina kurser nu under hösten och våren. Har en del omtentor kvar sen mamma var sjuk! Så ska till Eskilstuna nu i november med Wilda på armen och gå om en kurs! :)

Kul att vi är så nära!
    ÅÅHHH! Du, när du vet när du ska vara där, kan inte du säga till mig då så ska jag se om jag också har föreläsning där då??? Skulle vara SÅ kul att ta en fika eller nått på rasten
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • mallanis
    sofy skrev 2010-10-21 20:50:47 följande:
    Haha jaa, de mååste va den. Har inga gaser alls, och de är precis samma ställe och bara när jag sitter ner som de känns.. ganska häftigt :)

Hur går de för dig?
    Klart att det inte är gaser ;) det är bebisbubbel =)

Jo här går nog bra....?  går som och väntar bara på nästa vul....men det är ju två veckor bort!
    Tredje gången gillt!?
  • sofy
    mallanis skrev 2010-10-21 21:12:15 följande:
    Klart att det inte är gaser ;) det är bebisbubbel =)

Jo här går nog bra....?  går som och väntar bara på nästa vul....men det är ju två veckor bort!
    Haha ja alltså.. man har ju haft gaser innan man blev gravid o de kändes inte alls såhär.. långt ifrån!

Förstår känslan.. de går inte fort i början när man oroar sig och bara väntar.. men de kommer gå fooort ändå sen, tro mig ;) Snart v 15 o jag fattar inte vart tiden efter v 8 tog vägen..
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma