• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe80

Läste nånstans att om man hade feber i vecka 9 så väntade man en kille
    Tror ni det stämmer?

Jag hade feber då haha! Visserligen inte mycke men...

hade ngt med testosteron att göra

• 3 barns mamma84
    Muffe80 skrev 2010-11-05 11:31:36 följande:
    Tror ni det stämmer?

Hahaha näääh jag brukar aldrig ha feber haha så fast det är en pojke med snopp kan det vara en flicka haha flickor kan väl ha snopp Tungan ute
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101221♥
  • miraclee
    Muffe80 skrev 2010-11-05 11:31:36 följande:
    Tror ni det stämmer?

Haha jag va sjuk jämt i början me feber o de verkade ju stämma här ;)
  • Happiness

Oj vad många pojk bebisar det kommr att bli i tråden. De säger ju att det föds fler pojkar än flickor.

Muffe80: På vårat RUL så vi och BM också två lite avlånga bitar...precis som du beskriver. Hon sa att det var 90 procent en tjej Så jag tror det är det du väntar. Alltså det var inga sitt knölar du såg

Grattis Väntan till en jätte fin bild. Jag har också svårt att tolka den. Men jag gissar på, att det vi ser är inget som tillhör en flicka.

GÖTT Röntgen...sa ju det nu vänder hela skutan så sakta så sakta. Sen blir det rak kurs framåt igen. Vad bra att du fick en sån snabb tid till kurator. Är hon kopplad till MVC? Eller jobbar hon på VC? Råder dihg också att gå till MVC psykolog. De är skitduktiga de vet allt vad som händer med och i kroppen vid graviditeten. Psyket funkar ju lite annorlunda när man är gravid. Grattis till att försäkringskassan är medgörliga. Det är ju inte varje dag det händer. Haha! Återigen så gott att vi får veta vad som händer i ditt liv. Skriv mer!

Mabaja:
    Verkar som vi är ganska ensamma om töser (hitills) men det dyker nog upp några fler. Första barnet ville jag abosolut inte veta könet innan, men jag kände på mig att det var en pojke hela tiden. Köpte det mesta i marinblått/beige innan pojken kom.

toksnippa: har ni försökt i 8 år? har ni tagit hjälp av IVF tidigare?

• Happiness
    Sofy: jag har mejlat dig hoppas du har fått i dig lite energi idag....Jag har gjort pannkakor om du är sugen?
  • mallanis

Nu ska jag strax åka in till vul går allt bra så blir det inget mer FL idag utan fest!.... så jag hoppas att vi inte hörs i kväll =)

Tredje gången gillt!?
  • Happiness
    mallanis skrev 2010-11-05 12:38:16 följande:
    Nu ska jag strax åka in till vul går allt bra så blir det inget mer FL idag utan fest!.... så jag hoppas att vi inte hörs i kväll =)
    Stort LYCKA TILL nu...och det kommer bli fest sen bara så du vet
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-05 12:35:46 följande:
    Sofy: jag har mejlat dig hoppas du har fått i dig lite energi idag....Jag har gjort pannkakor om du är sugen?
    Vem e Sofy? Hahaha nä ja skoja bara! ;) Ska kolla nu! Nä, jag e så dålig.. ingenting.. suck! Är väl kanske dags o rota i skafferiet eller så igen.. eller kan du sms'a nåra pannkakor till mig? ;D Guuud va gott!!
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-05 12:43:50 följande:
    Vem e Sofy? Hahaha nä ja skoja bara! ;) Ska kolla nu! Nä, jag e så dålig.. ingenting.. suck! Är väl kanske dags o rota i skafferiet eller så igen.. eller kan du sms'a nåra pannkakor till mig? ;D Guuud va gott!!
    Haha javisst jag kan bara fika några och lägga i ett kuvert...är väl framme på måndag Kuvertet skulle inte alls vara flottigt heller ...Nu är det Soffan som gäller....haha. Tråkigt att du ska må så himla dåligt alltså. Har du varit och kollat alla dina värden lately. TSH, hb att du inte är uttorkad. vad har de sagt till dig på sjukhuset? Du har ju ändå diagnosen HG.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma