• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 18:47:18 följande:
    Haha nä ja har ju xperian nu, den har 8 mp så ja nöjer mig me de, sation förblir oanvänd :)

Hahaha, jaja okejrå ;) Jepp, en såndär som startar debatter överallt o ja hoppa på, o ja sen blev hon otrevlig tycker jag o så va ja ju inte så anonym innan så jag bytte :) Lite mer anonym nu iallafall! ;) Som sagt, man vet ju aldrig.. =/

Hm en packardbell nånting, 6500.. men bara så ja har till plugget o internet så e ja nöjd! ;) Den verkar ok nu när ja skriver, fräschare än den gamla iallafall ;)

Haha, alla har nog en släng av nånting skulle ja tro ;D

Nä usch.. de e för fett! Bara nyttiga grejer som går ner här hahah.. Konstigt.. har knappt ätit någe idag, en rostmacka me makrill ba :) Så ska väl rota i kylen strax.. suck..
    Du måste ta hand om dig. Mannen får handla in och du får äta. Finns det ingen snabb mat du gillar/kan äta? suschi,kebab,thai,kina...korv med bröd? Haha anything with calories. Du får inte försvinna.....

Datorn känner jag inte till men märket är ett gammalt och beprövat . Tangentbord blir så himla snuskiga alltså. Bakterier till tusen. och jag slarvar med att våt torka. äckligt! Haha! På ett jobb jag hade spillde jag en halv kopp kaffe rätt ner i tangentbordet *harkel* På den tiden var de inte mer eller midre gratis som de är nu. Killen som jobbade på IT blev vansinnig. Haha! Drämde den rätt ner i min papperkorg *vrålskrattar* Sen blev han sonens pappa.......

Spring iväg nu och ät.....soppa då? Typ varma koppen? Champion,sparris....skorpor i te. Vad som helst....Pannkakor. Mjuk pepparkaka..Haha!
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-04 19:00:51 följande:
    Du måste ta hand om dig. Mannen får handla in och du får äta. Finns det ingen snabb mat du gillar/kan äta? suschi,kebab,thai,kina...korv med bröd? Haha anything with calories. Du får inte försvinna.....

Datorn känner jag inte till men märket är ett gammalt och beprövat . Tangentbord blir så himla snuskiga alltså. Bakterier till tusen. och jag slarvar med att våt torka. äckligt! Haha! På ett jobb jag hade spillde jag en halv kopp kaffe rätt ner i tangentbordet *harkel* På den tiden var de inte mer eller midre gratis som de är nu. Killen som jobbade på IT blev vansinnig. Haha! Drämde den rätt ner i min papperkorg *vrålskrattar* Sen blev han sonens pappa.......

Spring iväg nu och ät.....soppa då? Typ varma koppen? Champion,sparris....skorpor i te. Vad som helst....Pannkakor. Mjuk pepparkaka..Haha!
    Haha nej usch för pizza, kebab o sånt ;D Sushi va ja sugen på innan men nu njä. Fiskbullar? Makrill? Haha! De ska ja nog äta.. en burk fiskbullar om dan! ;)

Jaa, mitt gamla spillde ja vin över, sen dess har tangenterna klibbat ihop o va inte helt hundra, hahaha. Klant! Dom blir verkligen ofräscha ändå iofs.. urk! HAHAHA, va? Äre sant? Kul sätt o träffas på ;)

Haha, jaa fattiga riddare!! De e ju ganska gött.. Får rota lite, inge sugen på någe egentligen men måste ju. Suck ;)

Om du vill ha min lur kan du få köpa den för nån peng, ba hojta isåfall. Kan skicka bilder o allt på den om du vill se :) Men den e typ oanvänd :p
  • Happiness
    miraclee skrev 2010-11-04 19:05:23 följande:
    Haha nej usch för pizza, kebab o sånt ;D Sushi va ja sugen på innan men nu njä. Fiskbullar? Makrill? Haha! De ska ja nog äta.. en burk fiskbullar om dan! ;)

Jaa, mitt gamla spillde ja vin över, sen dess har tangenterna klibbat ihop o va inte helt hundra, hahaha. Klant! Dom blir verkligen ofräscha ändå iofs.. urk! HAHAHA, va? Äre sant? Kul sätt o träffas på ;)

Haha, jaa fattiga riddare!! De e ju ganska gött.. Får rota lite, inge sugen på någe egentligen men måste ju. Suck ;)

Om du vill ha min lur kan du få köpa den för nån peng, ba hojta isåfall. Kan skicka bilder o allt på den om du vill se :) Men den e typ oanvänd :p
    Vad du är gullig! Ska in och läsa om den Men absolut värt att spana in. Verkligen gulligt av dig! Ska lägga barn nu...hoppar in om en stund. Inboxar om phonen...Fundera ut ett pris. KRAM KRAM!
  • miraclee
    Happiness skrev 2010-11-04 19:33:10 följande:
    Vad du är gullig! Ska in och läsa om den Men absolut värt att spana in. Verkligen gulligt av dig! Ska lägga barn nu...hoppar in om en stund. Inboxar om phonen...Fundera ut ett pris. KRAM KRAM!
    Äsch, bättre de än att den ligger o skräpar!! ;) Den gör ju inge nytta där ändå i lådan haha :) Jag kan inte sätta pris, u decide!! ;D Nu fixar mannen lax, sparris, hollandaisesås, o stekt potatis. Ska försöka få ner allt utom potatisen! :)
  • rontgensyrran
    Happiness skrev 2010-11-04 18:09:07 följande:
    Yipeee nu vänder det Rontgen! Bara du får allt det praktiska i ordning då kan du börja njuta av din frihet. Kämpa på tjejen! Du är värd all lycka! Hoppas bankdamen ringer snart och säger att det är OK . Känns så skönt när du skriver i tråden.
    Tack vännen! Bankkvinnan ringde faktiskt, började ge upp hoppet nästan. Men hon sa att hon skulle kolla igenom det nogrant imorgon och räkna ut lånen och fixa med det. Så skulle hon ringa mig sen efter det. Men enl henne behövs inga mer papper och det ser ut som att det är i sin ordning. När hon ringer imorgon så ska vi boka en tid till nästa vecka då vi skriver på bostadrätts överlåtelsen. Kontona oss imellan ska delas upp och sparpengarna föras över lika. Bilen ska skrivas över på honom och restskatten från förra lägenheten ska betalas in. Såååå skönt! Kommer nog att bli bra till slut, även om det känns tungt till och från varje dag och även om man saknar tvåsamheten, fast det inte har varit något sunt förhållande jag levt i.

Jag är verkligen ingen ensamvarg, så detta kommer att bli tufft. men som tur är får jag snart en liten sötnos att fokusera på :)
  • Längtan efter liten

hej vänner..
    hem kommen från RUL
    och ser ni vad det är?
    Nytt bf datum.. 5 april =)
    Längtan efter liten är stor
  • Längtan efter liten

här kommer en till. här suger den på tummen
    Längtan efter liten är stor
  • miraclee
    Längtan efter liten skrev 2010-11-04 21:28:49 följande:

hej vänner..
    hem kommen från RUL
    och ser ni vad det är?
    Nytt bf datum.. 5 april =)
    Hmmm fatttar inte va ja ser??! Vad e vad?

Vilket datum stämde bäst nu då, de senaste eller ditt? Grattis! :)
  • miraclee
    Längtan;

Haha jag såg i andra tråden ;) Woops! Nu förstår ja.. ser ju likadan ut som bilden på vår grabb! Yihaa, många grabbar blir de i april alltså!

Du, jag, Odd, Smålands.. vare nån mer? ;) Skoj!!

Grattis igen!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma