miraclee skrev 2010-11-08 15:36:38 följande:
Rontgen;
Jag väntar o väntar på mail.. ;) Nejrå, förstår om du har mycke just nu!! :/ Va härligt med bra BM, ok värden och lite mindre bebis ;)
Energitjuvar är inge bra, usch! :(
Massa kram!
Har helt glömt bort det! hahahaha...håller på just nu att försöka "städa" och "rensa" ut honom. Kollar igenom skåp och garderober efter hans grejer som jag kan plocka ihop som han kan ta med på onsdag då vi ska till banken.
Bjornis skrev 2010-11-08 15:48:40 följande:
Röntgen: Så impad av din styrka! Skönt med bra bm också!!! Skitstövlar till karlar är ju bara onödig övervikt!
Tack! Försöker hålla ihop allt så gott det går. Nu känner jag mig stark men efter förlossningen är jag nog inte lika stark, därför vill jag lösa allt nu som går att lösa. Sen har jag ju mina svackor, som igår kväll. Drömde att nån plingade på dörren, det var så verkligt att jag fick gå upp och kolla i nyckelhålet. Tänkte vad gör han här 02.00 :/ Men ingen där som tur var!
mallanis skrev 2010-11-08 16:06:51 följande:
Röntgen_ Vilken gullig BM och skönt att allt såg bra ut. Håller med gör inget om den skulle vara lite liten ;) Kämpa på du, du verkar vara en riktig kämpe! Tänk visst är det konstigt att en mäniska som man tror man känner så väl kan betee sig så konstigt! Var likadant med ett ex till mig man blir fundersam på om det är samma människa som man en gång var tillsammans med och älskade? Men det är ju skönt sen när man fått distans till altihopa, men förstår att det inte känns så nu! Kämpa på gumman du e stark!!
Ja hon är verkligen super! Efter 9 år tillsammans så tror man inte sånt här ska hända bara. Förstår det om jagvar typ 17 år och slarvat med p-pillret och han inte ville behålla barnet typ. Men nu är är jag 30 år, gift och sambo med honom sen 8 år. Och vi blev inte gravida av misstag utan det var planerat. Just nu undrar jag verkligen vad det är med honom som jag älskar/älskade?! Jag måste vara stark för att reda ut denna soppan, snart är det mesta löst iaf så jag kan fokusera på min älskling i magen. Inte rättvist mot henne att tvingas hålla på med detta när hon kommit till världen.
kajsalisa skrev 2010-11-08 18:01:00 följande:
Skönt att allt såg bra ut Röntgen å vilken bra bm det verkar vara...
Du får berätta sen hur det gick på föräldragruppen :)