-
hahah vink vink!! ;)Mamma till W skrev 2011-07-23 12:31:37 följande:Vink vink till mct! Nu passerar jag Willys! ;) -
Okej... tacos är inte lättspytt.. nu har jag vansinnigt ont i halsen och mår fortfarande illa...
Usch vad jag gnäller...
-
Jag har sånt konstigt illamående... sådär lätt diffust... och så har jag mina sea-band... tar bort det mesta, känner bara lite emellanåt... vissa dagar mer och då tar jag en POstafen som hjälper bra.. MEN... plötsligt och inte varje dag ens kommer en gräslig våg av illamående från ingenstans... då är det svårt att hinna ta något innan... :(
-
Näe det har bara hänt en 4-5 ggr... iofs alltid på eftermiddagen..Mmmbop skrev 2011-07-23 22:00:19 följande:Har du kommit på något mönster? Typ nåt du äter eller så som framkallar det? Någon lukt kanske?ja... det fastnade fasen i halsen...isch!Sir Bubbalots mamma skrev 2011-07-24 15:54:29 följande:Usch lider med dig! <spydde upp de ett par gånger jag med.. nu har jag svårt att äta de bara därför.. Men de e rätt kryddigt så du kanske ska vänta med kryddig mat? det gjorde mig mer illamående iaf. -
Ohhh... 9+0 idag... konstigt.. förra gången räknade jag varje varje dag... nu måste jag tänka efter...=)
-
Usch kjaam jag lider med dig. Man kan liksom aldrig förbereda sig nog. Tusen kramar till dig!
-
Hmm... när började du få mage leaeva?
-
Sofflan82, du då?
Mabaja, hahaha nått har hänt eller så är krymper brallorna.... tycker nedre delen av magen är hård och svullen, ffa om kvällarna... byxorna är obekväma... 9+1... lite tidigt?!
-
JAG vet inte! Hahah!Mamma till W skrev 2011-07-25 17:32:29 följande:Det är väl inte jättetidigt om man har två?
På mig började det synas i v 13 med wilda. Nu ser jag ut som i v 16-18 så här är det mycket tidigare.
Däremot har jag galet ont i ryggen och hoppas på foglossning och inte påbörjan till dumheter.
Jag har en skum värk mellan midjan och svanskotan... satte mig på vardagsrumsgolvet idag för att leta upp ett kvitto ur en pärm... jävlar i min lilla låda vad öm min svanskota är! -
Håller stenhårt! Men klart det är, för vi ska fika tillsammans i höst... med magar!Mamma till W skrev 2011-07-25 17:37:21 följande:Och jag har galet ont i nedre delen av svanken. Hoppas hoppas att allt är som det ska.