Plus igen efter mf/ma
Åh vad skönt att det inte var magsjuka!
Normalt sett hade jag älskat åsynen av de där muffinsen... nu mår jag bara lite illa..... 
Åh vad skönt att det inte var magsjuka!
Normalt sett hade jag älskat åsynen av de där muffinsen... nu mår jag bara lite illa..... 
Hemma igen! Skönt att bli lite ompysslad med lagad mat och jordgubbstårta! Petade mest i mig alla jordgubbarna..det andra var så sött.. Men vääärldens godaste köttgryta med potatis....dreglar än! :D
Prommis, usch tur du inte slog dig mer än du gjorde! Höfter är långvariga och trilskande saker.. jag lyckades sträcka ljumsken för nått halvår sen när jag satte mig ner på huk (!) och kan fortfarande känna av det lite grann.
Jag tror man nästan gör sig mer illa när man halkar sommartid, mest för att man är så totalt oförberedd på det... på vintern vet man ju att det är halt..
Sista semesterdan idag... har lite ångest faktiskt. Hade inte haft något emot en vecka till om jag säger så... Dessutom vet jag att vi är gräsligt underbemannade... å det verkar ha blivit värre än planerat när jag läser de kommentarer mina kollegor skriver på facebook.. de som snart ska gå på semester. Blöööh!
Men på tisdag eftermiddag är det VUL igen... nått att se fram emot..haha!
Gud när går den här koma-tröttheten över... la mig en stund... tidigare ha jag sovit en halvtimme ungeför... nu väckte sambon mig efter 2,5 timme...