• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Åh vad skönt att det inte var magsjuka!
    Normalt sett hade jag älskat åsynen av de där muffinsen... nu mår jag bara lite illa..... Obestämd

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Evve81 skrev 2011-07-16 10:58:07 följande:
    Mitt illamående är ju borta nu så därför ska jag nog testa att baka dem. Men jag kan tänka mig att jag kommer få halsbränna efteråt men det bryr jag mig inte om.
    Det kan det vara värt! =))
  • MCT79

Hemma igen! Skönt att bli lite ompysslad med lagad mat och jordgubbstårta! Petade mest i mig alla jordgubbarna..det andra var så sött..  Men vääärldens godaste köttgryta med potatis....dreglar än! :D

Prommis, usch tur du inte slog dig mer än du gjorde! Höfter är långvariga och trilskande saker.. jag lyckades sträcka ljumsken för nått halvår sen när jag satte mig ner på huk (!) och kan fortfarande känna av det lite grann.
    Jag tror man nästan gör sig mer illa när man halkar sommartid, mest för att man är så totalt oförberedd på det... på vintern vet man ju att det är halt..

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-16 19:22:28 följande:
    Mct; väntar du tjejer? ;) jag klarade inte av sött när jag väntade w. Nu är det de enda som går i. Haha
    Hahah jag vet inte...=) Vi får väl se..=)
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-07-16 19:39:57 följande:
    Jag klarade inte heller av sött o ut kom Devin ;)
    En av varje kanske... ;)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-16 20:37:50 följande:

Se min stora tjej!
    Guuud vad fort det går!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-16 20:46:29 följande:
    haha ja.. hon är 9 mån nu! :)
    Tycker nog det går "fortare" mest för att en av mina bästa vänner har en dotter som blev två nu i juni, hon började inte gå förrän i julas... vid nästan 1,5 år...  så när jag ser Wilda gå tänker jag nog henne omedvetet till äldre än vad hon är!
  • MCT79

Sista semesterdan idag... har lite ångest faktiskt. Hade inte haft något emot en vecka till om jag säger så... Dessutom vet jag att vi är gräsligt underbemannade... å det verkar ha blivit värre än planerat när jag läser de kommentarer mina kollegor skriver på facebook.. de som snart ska gå på semester. Blöööh!

Men på tisdag eftermiddag är det VUL igen... nått att se fram emot..haha!

• MCT79

Gud när går den här koma-tröttheten över... la mig en stund... tidigare ha jag sovit en halvtimme ungeför... nu väckte sambon mig efter 2,5 timme...

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-17 15:34:59 följande:
    här är en som också är i koma-stadiet... Wilda somnade efter att hon badat vid 12-13... Vaknade nyss. Jag låg och tittade på tv i vardagsrummet för att höra när hon vaknar.. zzznarrk! Har sovit typ halva eftermiddagen! Men blev jag nå piggare? Nej inte ett dugg!
    Nej eller hur... det går ju inte att vila bort... jag är sjuuukt tung i kroppen.. känner mig halvförlamad ffs!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma