-
Hahah så tänkte jag i morse när jag hängde över toa...."det här är braaaaaa.....braaa...jetebraaaa......"Mamma till W skrev 2011-07-17 16:02:56 följande:Du får tänka positivt. Det är bara några veckor kvar innan det vänder! -
OH. HERRE. GUD. 05,30....jag är död,, mår äckligt illa och vill bara gråta.
Mot jobbet! *tvingar på mig ett leende*
-
Jag jobbar som onkologisjuksköterska... jobbar med strålbehandling.. måste tänka mig lite för när det gäller de patienter som får cellgifter men strålningen i sig är som att tända och släcka en lampa. Inte farligt. :)
-
Men perfekt! SoMa fixar resan och MissT ger mig fickpengar! (det är jag väl värd efter Pergotime? ;) )
-
Hahah!MissT skrev 2011-07-18 19:37:06 följande:Ja visst det fixar jag.........
Det är du verkligen värd!
-
Bruna? Lyx! Jag hör till den där kategorin som blir röd/beige och sen flagar för att vara lika vit under igen!
Snart får jag sooova... längtar... i morrn är det VUL igen.... neurotisk!
-
2 barns mamma, jag undrar samma sak. Även om du ogillar gyn så tar det 5 minuter att sätta in en spiral, sen har du ditt skydd och du behöver inte tänka på det.
Jag har haft p-spruta och stav tidigare och den förstnämnda gjorde mig deprimerad.... stavarna var bättre men jag kände av dem också. Plåster då? Varken nålar eller nått som ska in i slidan?
preventivmedel.nu/preventivmedel/p-plaster/
-
Här fick jag en brutalstart på dagen... började redan vid 04 med illamående...som gick över med banan...somnade om en stund och mådde bra till jag började äta min frukost.... så jävla läbbigt när illamåendet kommer från ingenstans och spyan är på väg upp redan innan man hinner reagera...
Och idag har vi två ytliga tumörer som ska bedömas... det kommer både lukta och se äckligt ut... toppen!
-
Det är 15,20! Men vi ska vara där lite tidigare för vi är inklämda mellan två tider!
-
Sex? Hette det så sa du? Vi frågade och fick till svar att det var bara att ha sex som vanligt. Men nej... Ingen av oss vågar före v. 12...