• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-07-27 12:38:15 följande:
    Tack! Kl.16, jag vill/vågar inte... Hjälp mig nån, snälla! Jag kommer verkligen att bryta ihop på riktigt om inte allt är som det ska.
    Jag tror på dig SoMa... å skulle det vara pissiga nyheter så FÅR man bryta ihop och man reser sig igen... Tro mig.. har brutit ihop några gånger...

Men nu kommer det vara toppennyheter och det enda du kommer bryta ihop över är att det är minst tre i magen! Hihihihi!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-27 14:33:27 följande:
    Heheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... *gulp*
    hatar att säga det men leaeva hade rätt om mig... ;)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-27 16:53:04 följande:
    Gick bra, såg ETT pickande hjärta! Blev framflyttad till 14 mar, på min namnsdag...

Kram på er alla!!!
    Jag blir så glad så jag sitter här och idiotflinar! hihihihi! Nu är det din tuuuuur!!
  • MCT79

Platt kan man inte anklaga min mage för att vara! Haha!
    Vi får väl se om det kommer nån mage... Mkt växtvärk idag iaf!

• MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 11:14:59 följande:
    tror jag plussat idag på bim!!Glad
    både jag och min sambo ser ett mycket svagt streck men det är så svagt att det inte fastnar på bild i min kamera..
    men gårdagens test var totalt blankt så skillnad ser man.
    men undrar om testlagrets stickor kan ge falska plus eller visa skuggstreck som ändå är negativt???
    kommer lägga upp en bild på morgondagens test om det är starkare än idag...
    så nu börjar oron över ytterligare ett missfall då jag nyligen haft 2 missfall på raken, ett i mars och det senaste den 29 majRynkar på näsan
    den här gången är kanske förutsättningarna bättre då jag både äter 1/3 albyl minor/dag och smörjer mig med progesterAll 2 ggr/dag...
    Håller tummarna för dig! Stenhårt!!
  • MCT79

Tänkte bara tala om att jag lever... är in och läser men orkar inte skriva nått... det går bara runt i skallen. Har börjat med en fin tradition att kräkas nattetid... Positivt är ju att jag slipper göra det på jobbet, nackdelen är att jag inte får sova...

Trött är bara början på vad jag är... sen grav-trötthet ovanpå det... wie! =)

• MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 17:56:54 följande:
    men nu tror jag verkligen jag blivit snuvad på konfekten! fick mensen nu tror jag, blöder iallafall och gjorde ett nytt gravtest som var totalt blankt! Rynkar på näsan så skuggstrecket i morse måste vara ett spökstreck eller så vet jag inte...
    Men fasen vad trist.... beklagar.. verkligen... kraaam!
  • MCT79
    Nikki GBG skrev 2011-07-29 18:02:40 följande:
    ja jag blev så glad i morse när både jag och sambon såg skuggstrecket och så var det inget iallafall Rynkar på näsan trodde inte testlagrets test kunde visa spökstreck!
    Det KAN vara så att ägget började fästa men att nått gick snett och det stöttes bort direkt... det går ju såklart inte att svara på...  :(
  • MCT79

Godmorgon!

Låter härligt med besök Sugar, fast jag vet inte om jag skulle orka.. inte sambons familj just nu iaf.. så j-vla mkt intriger där heeeela tiden... blä. Jag har nästa vul på tisdag! *nervös*

Kjaam det låter som en underbar dag!!! Det är alltid härligt när man får en massa extra pengar sådär! Särskilt när det är oväntat!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma