• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Usch ikväll är jag rädd... har så hemskt ont i magen... :(((

Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79

Jag försöker...massor... men det gör ont, magen, bak i ryggen och så känns det som något "rinner" så jag springer på toa var tionde minut men där är ingenting.....

bläää blää blä... låt det bli tisdag. NU!

• MCT79

Vaknade kallsvettig och gråter.. Drömde jag var på vul och båda var döda.. Ge mig tisdag...

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-31 07:05:27 följande:

Nej MCT- fy för sådana drömmar!

Hur mår du idag? Har värken släppt i mage och rygg?

Ryggen känns bättre men det molar som sjutton i magen... brösten har blivit klart mindre... jag måste hitta på nått idag för att fokusera på annat! Kommer gå under annars!
    Odetta skrev 2011-07-31 00:03:21 följande:
    Mct: gumman! Det är klart du har ont, du har två små gryn som växer och som gör plats, din stackars livmoder är inte van. Du ska se att allt ser bra ut på tisdag *kramar om*
    Jag hoppas såååå du har rätt!
  • MCT79
    Mmmbop skrev 2011-07-31 21:00:06 följande:
    MCT, jag förstår verkligen att du längtar till tisdag! Du ska se att allt är bra. Mina symptom går upp och ner hela tiden (de lilla jag har). Att du har ont beror säkert, som de andra säger, på att det växer så det knakar därinne!

Håller tummarna!
    Gulledu.... tack... *kram*  Tror jag nojjar mer nu för att det närmar sig tidpunkten för mitt MA.... Jag har symtom kvar, har mått småilla idag... men så fort de minskar i kombination med smärtan = panik... men snart snart är det tisdag... tur jag ska vara där kl 10!
  • MCT79

Nu ska ni få se på en från början tjock mage men som nu har fått tillskott av en söt bula... Min mage ser krockskadad ut, helt sned! hahahh! Såg den i morse, inte konstigt jag har ont kanske... det fanns definitivt inte igår..

• MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-01 09:55:39 följande:
    Gullig mage mct!! :)

20 min kvar till vårt köns ul! Ååh va spänd jag e!!!! :)
    Ohh vad spännande! Vad tror du själv att det är???
  • MCT79
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-01 11:25:15 följande:
    Vi fick inte reda på kön! Inga fina bilder heller! Inga bilder alls! Vägra visa rumpan å ansiktet:(
    Meeen vad surt!! Fick ni betala ändå såklart???
  • MCT79
    needtobreathe skrev 2011-08-01 12:57:46 följande:
    Söt bula MCT! ;) Nu är de bara 21 timmar kvar, heja heja! De kommer gå finfint! Jag hade ju bara EN i magen men fysatan va ont ja hade i början, kunde knappt gå. Så de är som allt annat, "helt normalt" ;)
    21 timmar! hahaha! Vem räknar!!  Kyss

20 nu.....

Kajsalisa, hihi, den syntes bara när jag ligger, men nu är den borta (?) antar att det beror på tarmar och sånt också..=)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma