• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-07-25 17:54:08 följande:
    Viktigast är att det går bra för dig... Så du får dina två små i vinter/vår...
    Icke kvinna!! *piskar med grytvante!*  Nu jäklar är det VI som ska vara preggo tillsammans och SAMÅKA till BB OK?!
    Gravid igen, tvillingar! Chock!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 18:03:40 följande:
    Samåka blir ju liiiite svårt.. Först bor du i Bro och tillhör Sthlm, jag i Bålsta och tillhör Uppsala.. Sen väntar du twins och du kommer få februaribebisar medan jag kommer få ett marsbarn! ;)
    Inte då... jag kommer gå fulltid och sen tar min förlossning tre veckor... du kommer få två veckor före bf så det blir perfekt.

Vi kan kompromissa och åka till Västerår?  Oskyldig
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 18:04:34 följande:
    Det lilla halmstrå jag nu hänger i är att det gör inte ont i ryggen när jag sitter och ligger... Det brukar det ju göra om man har som mensvärk...
    Ja precis.. jag har ont när jag sitter typ.. försvinner när jag går eller ligger på sida med benen uppdragna...  Hoppas det inte är nått farligt...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 18:31:40 följande:
    Ja häng på! Bilen börjar bli full- men går ju att beställa minibuss! HAHA
    Mini-buss? Ursäkta men.... jag väntar två.... ledbuss?
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-07-25 18:52:42 följande:
    Ja men det är ju när vi åker hem.. ;) När vi åker in behövs ju bara minibuss. haha
    Tänkte mer på magen! Hahah!
  • MCT79

Jag når också min tapp Mabaja. Lätt. Måste gräva ut crinoneklumpar emellanåt.... :S

• MCT79
    SoMa72 skrev 2011-07-26 08:18:04 följande:
    Hur länge ska du köra med crinonen? Till v 12 eller? Blir ju läskigt att sluta med vaggisarna... Fast man får ju förutsätta att det kommer att gå bra.
    Japp till v 12... idag kom det rosa klumpar igen.... luuugna mig leaeva!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma