• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Hej tjejer. En fråga... Kan man äta lufttorkad skinka om man tillagar den i ugnen, eller ska man hålla sig borta från det helt och hållet? Vet inte hur mycket jag orkar bry mig om såna "regler"...

• kajsalisa

Finfina bilder förresten Cat och Odd... Coolt hur lika vi ligger hela tiden Cat. Jag var hos bm i början av v 33 senast och då hade jag gått upp 10 kg, magen mätte 31 cm, blodtryck var 120/70 och hjärtfrekvensen 132...

• PåvägMotSyskon

mitt bm besök i 33+2  magmåttet 33cm (ökat me 6cm sen sista bm besöket för DÅ 25 dagar sedan)  Blodtrycket 120/60 hjärtljud 144 =) ska dit 30nov igen =))

♥♥prins 2007♥♥Prins 2009♥♥Nyårs Prins 2010♥♥
  • kajsalisa

Se där Påväg, du ligger ju också lika med mig och Cat. Jag ska till bm igen om en vecka, 34+5 då. Ska bli spännande att se skillnaden på bara några veckor. Tycker jag har växt sjukt mycket senaste veckorna...

• Cat79
    kajsalisa skrev 2010-11-18 20:49:12 följande:
    Se där Påväg, du ligger ju också lika med mig och Cat. Jag ska till bm igen om en vecka, 34+5 då. Ska bli spännande att se skillnaden på bara några veckor. Tycker jag har växt sjukt mycket senaste veckorna...
    Ja lite roligt att vi är så lika och har mått så bra. Undra om vi får samma kön med?
  • kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...

• kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille...

• kajsalisa

Vet ni (Cat och Påväg) vad ni väntar? Om inte, någon känsla? Jag har trott hela tiden att vår är en kille... Såg att vi har bf den 31, 1 och 2...

• kajsalisa

Knäpptelefon som gör på det där viset. Sorry för upprepade inlägg...

• rontgensyrran
    Cat79 skrev 2010-11-18 19:39:22 följande:

Min bebis v 32+1, vägde ca 2 kg.
    Inga dåliga pussläppar :)
    Vilken fin bild du fick. Min var inte lönt denna gången att ta bilder på. Hon låg ju bara envist med huvudet neråt och in mot ryggraden till. Har vart och handlat mig en ny kamera idag det blev en gedigen system digitalkamera så jag kan ta en massa fina bilder på bebis sen när hon kommer :)

Grattis även till dig Odd på det lyckade TUL, även du fick ju jättefina bilder. Och vagnen  var ju kanon! Du får lägga in en bild på den sen också :)

HAPPINESS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Var är du????????!!!!!! Vännen du gör mig lite nervös. Vill höra din ljuva stämma här inne i tråden. Kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma