Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Åh grattis sötis!!! Gud så underbart!
    Tänk att det blev en liten tös till slut, vilken överraskning! Så otroligt glad för din skull!
    Jättejättekram!!!!!!!!!!!

• sugarrush

Sötfilur: jag röstar på namnet Kajsa!

Melika, tack för lugnande ord. Nu är det bara tre dagar kvar, hoppas du har rätt! Hoppas du känner sparkar och rörelser snart, det är mysigt.

• sugarrush

Ajj jag har liksom ont i ett område till vänster om naveln, i samma höjd som naveln... Konstant ont liksom. Någon som känner igen det?

Härligt att ni verkar ha en härlig helg.
    Men 64 par sockar prommis??? Är ni sock-fetischister i er familj?

Safiree.. känner igen det där, med instabil kalv..

Imorrn är det RUL, nervöst med kul!!!!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tack, vad skönt att fler känner igen sig.
    Nu har det släppt lite, kanske var det bebisen som tryckte, vem vet.

Vad kul att ni har så spralliga bebisar! Både kjaams och Safireees knoddar verkar fira första maj därinne. Underbart att höra Min har varit lite lugnare idag än igår, men har allt visat att den finns där.

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Hej tjejer!
    RUL gick bra, allt var normalt! 
    BM sade inget om kön, utan gjorde sin undersökning utan att nämna något om det. Vi tyckte dock båda att vi såg "tjej-delar" när hon tittade underifrån... Men vi frågade inget, det är ju så kul att spekulera och gissa...!

Jag hade moderkakan i framvägg så det var nog lite ovanligt att jag ändå känt bebisrörelser redan.

Ingen större förändring i BF-datum, det flyttades bara 3 dagar, till 28/9.
    Känns otroligt skönt att allt gick bra!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tack! Och hjärtslagen låg på typ 150 slag/minut.. Jag är helt inne på tjej nu tror jag!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tack snälla ni!

Safireee, klart du ska fråga! Du kan ju inte få mer än ett nej, liksom.. och isåfall kan du ju fundera på om du vill göra privat köns-UL. Här i Skåne berättar de om man frågar..

Vi ska inte gå på ngt speciellt köns-UL, men vi har fyra TUL inbokade p.g.a. min behandling med blodförtunnande (som jag har på grund av våra tidigare missfall) så kanske får man se tydligare då... spännande är det iaf!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Kjaam: Vad skönt att du inte gått upp så mycket, även om du slarvat lite med maten. Det kommer nog lite fler kilon så småningom, men det är ju skönt att inte gå upp massor redan i början av graviditeten! Och vad fint att blodtrycket gått ner!

Leaeva: grattis till 5+0! Det här ska gå bra ska du se! Det är faktiskt förbjudet att lämna den här tråden när man väl trätt in. Sådeså!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Här är dagens bild på vår lilla älskling, v. 18+4! Så söt att man bara dör! Hjärta

Visserligen är det inte rätt vinkel riktigt, men skulle ni gissat på tjej eller kille? Man ser ju inget som "sticker ut", men å andra sidan kanske en snopp kan gömma sig bakom benet... Hmmm.....
    (En kille är förstås lika välkommet, men ja, jag är så sjukt nyfiken bara... )
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Muffe skrev 2011-05-03 10:32:30 följande:
    Pancakes, vårt första försök lyckades inte och vi blev erbjudna ett till ifall den hade ändrat läge en aningen plus att vi fick en ny läkare gång nummer två, är glada att vi gjorde det för det lyckades ju den gången.
    Kanske kan ni försöka en gång till?
    tyckte du det var obehagligt?

Jag har lagt upp ett par bilder i galleriet en stund för den som vill kika, på magen dagen innan, en vecka efter coh på lilla tjejen
    ÅÅÅÅHHHH vilken sötnos! Stort, stort grattis igen!

Och wow, din mage har bara försvunnit! Imponerande!
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma