Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-06 10:20:35 följande:
    å dom tankarna har jag med.. hade nästan en ångest attack häromdagen för just dom tankarna dök upp i skallen. men de e ganska normala tankar har jag hört..
    Ja, så är det nog.. det är ju en stor förändring i livet... det är nog normalt att vara lite nervös.

Hur är det med dig? Mår du bra?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-05-06 10:26:54 följande:
    nån sa till mig att om man inte va orolig så va man nog inte redo att bli förälder.. :P

jo de e bra med mig! har en riktigt seg dag idag. sitter å äter frukost i soffan å kollar på criminal minds

Hur e de själv?
    Å vad skönt! Jag vill också vara hemma från jobbet!
    Jo jag mår bra, magen växer och är omöjlig att dölja Kanske skulle posta en magbild förresten!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Förresten, min mage är också luden!  
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Haha, ja snart tar din fart också!
    Ja de sista veckorna har den börjat sticka ut ordentligt! Så kul!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Tack snälla ni!
    Kjaam... rätt som det är så poppar den ut, jag tror att den redan om några veckor kommer vara svår att dölja!

MissT, du kommer säkert att få en fin liten mage lagom till sommarvärmen! Härligt va! Gå omkring i en skön sommarklänning och visa upp den... mys!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-06 19:13:28 följande:
    Suga: Vilken dröm mage du har{#emotions_dlg.flower}jätte fin.
    Hur stor blir bebisen ?

Här händer inte mkt alls är förskyld men ändå inte huvudvärk och bara trött och seg.
    Mens värk idag FYFAN !!
    Men ingen mens än häller.
    Vad är detta !!
    Försökte känna på tappen idag men jag känner ingenting det är en vass tapp så jag vet inte och när jag har kännt efter (varning) så är det massa brunt som kommer med.
    Men ingen blod alls.
    Jag fattar ingenting.
    Omöjligt jag kan inte vara gravid.
    Sambon sa idag att jag aknske är gravid men herregud vi hade sex senast hmm förra månaden.
    Tack!

Men du, du har ju inte kommit fram till BIM ännu, det är väl ett par dagar kvar?
     Vass tapp brukade jag alltid ha innan mens... vänta några dagar och se, mycket möjligt att du har en liten mellanblödning, eller så ligger mensen i startgroparna såhär några dagar innan!

Om du är gravid så vet du det snart...! Vill du vara gravid?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-06 19:32:48 följande:
    hur vet jag om det är nid eller mens ?
    hur är en nid ?
    när jag väntade amadeus blödde jag i 4 dagar smått o fick +
    Ah, gumman, mens och nid är ju väldigt likt... du får nog vänta några dagar och se om mensen kommer.
    Svårt att veta.... önskar jag kunde ge ett bättre svar....
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Safireee skrev 2011-05-08 11:16:12 följande:
    Yay, tror äntligen jag och min man hittat ett namn som vi gillar. Vi har försökt hitta killnamn i 5 år (!). Igår läste jag namnboken från pärm till pärm och hittade Hannes. Tror det skulle passa jättebra! Härligt! Hoppas det håller i sig eller vad man ska säga. Solig
    Vad kul att ni börjar hitta namn som ni gillar! Jättefint Safireee!

Vi har två namn (ett flick- och ett pojknamn) men jag vågar knappt säga dem till folk... Jag skulle tycka det var lite jobbigt om någon började säga typ "så hette en lärare som jag hatade och som luktade svett" eller "så hette en kille i min klass som var världens största tönt..." I min bekantskapskrets verkar det vara helt normalt för vissa att säga så, så där håller jag tyst.
    Men här kan jag ju säga dem: Harry och Ida!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Vilka fina namn ni har allihop. Många som jag absolut skulle kunna tänka mig. Hulda-Li var tufft tycker jag!

Jag är också lite rädd att folk ska "sno" ens namn... Så de som är gravida undviker jag helt enkelt ämnet med.

• sugarrush
    Safireee skrev 2011-05-08 19:19:57 följande:
    Har inga andra vänner/släktingar som är gravida just nu som tur är, men visst fasiken hade man blivit sur om nån snott ens namn! Men då hade vi nog tagit vårt i alla fall tror jag. Surt med folk som inte har någon egen fantasi. 

Igår fick jag höra om ett barn som heter Fox. Det var ganska tufft, men rätt udda! (de är ganska ovanliga i hans familj) 
    Fox.. lite coolt!

Jag var lite inne på Morris, om vi skulle fått pojktvillingar. Harry och Morris lät ballt ihop.
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma