Plus igen efter mf/ma
Prommis: lycka till!
2barnsmamma: Bra att du beställt ett test så du kan kolla vad det nu är som står på. Du får uppdatera oss på hur det går!
Prommis: lycka till!
2barnsmamma: Bra att du beställt ett test så du kan kolla vad det nu är som står på. Du får uppdatera oss på hur det går!
2barns mamma, WOW GRATTIS! Vad tidigt du kände det på dig, häftigt! Fyrabarnsmamma snart alltså, cooooolt!
Åh Färnevik, jag har precis gjort klart den första converse-skon enligt ditt mönster. Den blev superfin! TAAAAACK! Och oj vad snabba de var att virka!
Jag gjorde mina i ljusgrått, men nu när jag märkte hur snabba de var att virka blev jag sugen på att göra fler, kanske i ett lite tjockare garn och större stickor så att de blir någon storlek större.
Bildbevis kommer när sko nr 2 är klar! ![]()
Ja det är helt galet med Leaeva! Trillingar!
Det måste ha varit helt fantastiskt Leaeva! Vilken upplevelse!
Inte många som får vara med om det! ![]()
Lycka till imorrn MissT!
Leaeva: jag tror att allt är bra, symptom brukar ju gå upp och ner.
Jag föddes på BF-dagen! Så man kan aldrig vara säker.... Men hoppas din bebbe kommer någon annan dag Telgebo!
Åh vad tråkigt 2barnsmamma! Beklagar verkligen ditt ma. Ska ni försöka igen?
Hur mår lille söte Elias?
Själv mår jag bra, vecka 23 idag! Galet vad tiden går fort! Ska till BM idag och få moderskapsintyg, kolla HB o lyssna på lilla hjärtat. Känner mig inte alls nervös, bebisen kickar och gör väsen av sig flera gånger om dagen. Jag är så GLAD, hela tiden! Kan inte fatta att det äntligen nog blir bebis!