Plus igen efter mf/ma
Nu frågade chefen när jag tänkt berätta för dem andra, för att det kommer ta tid att sätta ut platsannons, lära upp en ny etc.... Shit, för mig känns det ju skitlångt kvar.
Det är ett litet företag, så visst kanske det är snällt att tänka på dem också, men jag kommer ju jobba till slutet av mars iaf.... men tiden går väl fort.
Men man förstår ju att de gärna vill veta i tid speciellt om det är ett litet företag eller om man har en särkild tjänst. Många företag börjar ju snart med bokslut och upplägget inför 2011. Vilken vecka var du i nu Muffe? Du berättade ju aldeles nyss för bekanta... i v 14 va?
Jag kommer inte säga någonting till jobbet förrän jag passerat v 18 och fått RUL!!! Men det beror mycket på att jag får ny chef och att jag inte har superförtroende för den jag har idag! Efter v 18 så jag vet om jag ska vara föräldraledig och jag tycker att de har hyfsat gott om tid ändå!
så klart . Men gör som DU tycker och berätta när du vill (tycker iaf JAG ;)) !!! Du har iaf lagen på din sida *asg* ;)