Plus igen efter mf/ma
om om om jag får ett tråkigt besked på fredag så är det mitt tredje mf inom ett år.... Hur ska man orka? Oj sorry kom just på att andra i tråden haft många fler missfall än jag ...... men det känns ändå som mycket.. för mig..
En samvetsfråga ;) Jag mår illa och är sååååå trött hela tiden. Känner mig som en riktig slacker på jobbet just nu....*skäms* Hur har ni andra orkat med jobb och ni som har barn innan HUR orkar ni? ? ?
guuuud så skönt att höra
att det inte bara är jag.... 
Hej tråden! Läser om vad som händer men orkar inte kommentera på länge....är sååååå trött hela tiden så jag tror jag går i ide!
Färnevik- Coolt att få räkna neråt!!!
Muffe- Barnet tar det den behöver för att klara sig men det är du som får lida ;) men va duktig du varit idag! Korvstoganoff lät mumsigt!
Påvägmot syskon- Min förra BM tyckte man skulle ta det lungt med omega 3 under graviditeten (kommer inte ihåg nu varför) får väll se vad min nya säger (om jag nu kommer dit ;) )
gemigsinnesro- Åhh va härligt!! snart visar det sig vad det är där inna =)
Lillamy- Skönt med ännu starkare plus!!!
Röntgensyrran- Kämpa på! fy vad jobbigt men du klarar det!!!
Ego - VUL i morgon!!! Nervös men glad att dagen äntligen är här!!!
j-lar va arg jag är hade tid till VUL 10.45 men när jag skulle åka fanns inte nyckeln hemma.... Så har tack och lov fått ny tid i em..... Mannen ligger just nu inte på pluss kan jag lova... moooorrrrrrrrrrrr
Toksnippa - Nu är jag ju inte så långt gången än så jag vågar ännu inte hoppas.... Men jag håller med dig spelar ingen roll alls bara det blir en bebis. Har inte ens ett önskemål....