Pancakes skrev 2010-11-23 13:34:24 följande:
Gaaah, är nervös för UL imorn. Trodde jag skulle vara lugn den här gången men icke. Mår hur bra som helst och är i vecka 14 nu. Hur stor risk är det att man får ett MA nu och det visar sig imorn på UL att den varit död flera veckor? Liten risk väl? Har inte haft några blödningar. Lugna mig, pleeeease :)
Pancakes- åhhh jag förstår precis hur du känner och hoppas att du får super pepp och kvalificerade argument från tråden (så tänker jag suga i mig lite också) jag har samma tankar som dig!!!
Min kvalificerade gissning är att risken är liten..... men har ingen fakta som hjälper upp....
Kom igen tråden....peppa nu stackars PC ;)
Mabaja- Jag har också hört att risken är mindre när man sett ett hjärta men hittar ingen info om detta? Oj va duktig du och Vilda är! Måste uppdatera mig i din blogg, var ett tag sedan nu!
gemig sinnesro- Nu börjar man förstå när släktingar sa till en när man var yngre...ja inte skulle jag vilja vara i din ålder igen.... Tyckte de var idioter som sa så....och tänkte att det var skitsnack! men det är ganska skönt när man är säkrare på sig själv och livet i allmänhet (bortsett att jag nojjar över att jag kanske verkligen ska bli mamma nu....) och livet är mer hanterbart. Jag är nog iaf den äldsta förstagångsmamman i tråden. =/... trots att jag bor i Norrland (får skylla på att jag inte är född norrlänning utan sörlänning!)
Tejj- Grattis till fint plus! Välkommen till tråden när du känner dig redo...vi vet ju alla att man inte riktigt vågar hoppas i början även om jag hoppas att det går fint fint för dig nu!!!