Plus igen efter mf/ma
Hej tråden har varit borta på jobb och festligheter...så har lite att läsa igen men...
Grattis Lallan!!!!
och Färnevik till fint 3D UL!
Hej tråden har varit borta på jobb och festligheter...så har lite att läsa igen men...
Grattis Lallan!!!!
och Färnevik till fint 3D UL!
Skål med ej alkohol och en stor kram och grattis på din stora dag som 30åring den bästa ålder
man kan önska sig som kvinna.
snart håller jag om min pojk då jag äntligen har fått känna kärleken med honom oxå som aldrig kommer att ta slut!!Oj sorry! var lite snabb på posta inlägget knappen ;)
Toksnippa! Grattis!!!!!!!!!!!!!!
Havsklippan_ Grattis på födelsedagen!! Jag har inte heller börjat ta kort på magen =( v 15 idag om allt är bra....
Muffe- Det är nog ingen fara det är nog din kropp som får lida för att du inte får behålla maten ;) men det klart du ska ju inte vänta så du får näringsbrist! Kul med växande mage! Min ser fortfarande bara fet ut =)
Happiness- Jag är egentligen inte så mycket för rosa men ÅHHHH va söt johnblund outfiten var!!
Kajsa lisa- Hoppas på uppdatering senare idag efter BM besöket!
Röntgen- Åhh vilken natt ! =( hoppas att det var trevligare hos barnmorskan!!!! =)
EGO- VUL i morgon och jag är lika nervös som tidigare....åhh vad jag hoppas allt ser bra ut! Hade ju tänkt att vänta med att berätta på jobbet till v 18.... men om allt ser bra ut i morgon så tänker jag berätta nästa vecka för chefen... Var på julfest i helgen och "körde" hade kläder som inte kunde avslöjat mig men ändå kom det komentarer från mannens kollegor..... jobbigt när man inte vill berätta än....
2 barnsmamma- Åh vilket bra besök åhh så kul att få bebisen i morgon!!! Och åhhh så spännande det blir att se bilder och höra vikten!!!
Jag har varit på VUL idag OCH TRÅDEN DET BOR EN MÄNNISKA I MIN MAGE!!!! läkaren sa att hon först skulle kolla själv på skärmen och så satt hon där och log ett tag innan vi fick se!! Kändes så skönt när jag såg det och hon sa att allt såg bra ut, glömde be om bild men var bara så lättad! Nu ska jag försöka hoppas att det blir bebis, konstigt att man inte ska fatta att det är en bebis där inne förrän man är i 14+1?!
Tack fina tjejer! Är fortfarande lite "hög" efter gårdagens vul!
2barnsmamma- visst hade hon en tidig tid idag och är trebarnsmamma nu ;)
Juicen har jag läst om ... rekomenderat gränsvärde (visst var det bekämpningsmedel mot mögelsporer) låg på 0,5 om jag mins rätt och juicerna hade runt 0,01 (har jag för mig minnet är inte det bästa)
Så även om experten tyckte att det inte borde finnas alls i juice så tror jag att det är nog mer övervägande nyttigt med apelsinjuicen än den lilla halt bekämpningsmedel. Det är väll likadant med saffran du använder väll en 2 gr till en hel sats saffransbullar och jag skulle vilja se den som pallar en hel sats bakade bullar på en dag ;)
chipsen Björnins har jag mer förståelse för att man kan göra slut på en del *ASG*
Lallan - åhhhh vilka godingar!!! så söta de är
och quuuuita kläder!
Någon som reser mycket bil i gänget och har köpt en tummy shield ? Positivt och negativt (förutom priset) med en sådan?
havsklippan- hhha oj så roligt att läsa =) att det är mer än jag som drömmer märkligt.
jag har för mig att när jag läst drömböcker (back in the days) att just huset är en symbol för dig själv? Tar du inte hand om dig själv ;) dags att gå på spa och bubbla lite? hahha nu behöver det ju inte handla just om det i dina drömmar ;)