Plus igen efter mf/ma
Dag och natt skrev 2010-08-24 16:30:42 följande:
kajsalisa: Det är verkligen en flitig tråd, jag blir alltid förvånad när jag kommer hem från jobbet och får backa bandet 10 sidor för att se vad som hänt under dagen, glömmer ju bort att kommentera 70 % av det bara därför! 
Apropå det där med järntabletter och sånt. När jag fick veta om mitt mf hade jag ett blodvärde på 154, jag hade absolut noll koll på det innan men hon sa att det var jättebra. Så nån brist på järn verkar inte jag lida iaf! Men nu tar jag de här Mitt Val Kvinna pga folsyran, men de innehåller också järn. Jag har då märkt att jag har fått problem med hård mage senaste tiden och är nästan övertygad att det måste bero på järnet. Detta har lett till att "rumpan" har tagit stryk av det och besök på toan har inte varit så kul om vi säger så. Men nu verkar det gå åt rätt håll när jag verkligen försöker dricka mycket vatten och få i mig mer fibrer.
Förresten så blev jag så glad imorse när en vååååg av illamående sköljde över mig när jag var på väg ner i t-banan! Bara känslan tack och lov, men det var tillräckligt för att jag skulle ringa och be sambon skjutsa mig till jobbet istället. Tycker inte att jag har känt så mkt symptom senaste dagarna och man vill ju ändå känna en del...! Fast trött är jag fortfarande och vill gå och lägga mig redan kl 21!