Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-02-23 20:45:06 följande:
    haha, ja jag veeeet! Men jag hittade ju tillbaka till er lite senare igen! :) Och nu blir ni inte av med mig!
    Näääää nu är vi i alla  trådarna samtidigt. HAha! Varför hålla sig till en....när det finns så många fler...
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:47:39 följande:
    Ööööh.. sitter här i min fåtölj o känner hur de bara rinner mellan benen.. normalt eller?!
    VA!!!! Vad är det du säger???? Kommer det mycket eller är det lite blött i trosan. Har det gått igenom trosan?
  • Happiness
    Sofy: rinner det? har du lagt i binda? Hur luktar det? Nä detta är inte att leka med. Ring till förlossning och prata med dem. Låt dem bestämma. har vattnetgått så ska du ju in med en gång. Även om det bara sipprar.
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-23 20:58:23 följande:
    Jag vet inte?!? =/ Har nyss varit iväg hos grannen o käkat.. kommer hem, sitter i fåtöljen o så blir de ba tokvarmt mellan benen o blött.. kissar nåra droppar, lägger i papper o sätter mig.. o de e blött.. jättekonstigt!
    Kan du uppskatta mängden? Fast egentligen spelar mängden ingen roll...sipprar du så vill de kolla dig en då, det finns risk för infektion och de vill hålla koll på dig då. Ring nu genast.....
  • Happiness
    needtobreathe skrev 2011-02-23 21:00:03 följande:
    La i papper, enda jag har hemma =/ Jag har inget luktsinne.. men avvaktar 10 min eller någe o går o luktar då, haha fräscht.. men blött genom pappret o ut i trosorna är de.. de forsar absolut inte som om ja hade en hink som ja häller ut men inte fasen "sipprar" de nån enstaka droppe heller, de är mer än så.. men ingen fors..
    OM det nu är så att det är fostervatten så kommer det inte sluta droppa/forsa/rinna/sippra utan det håller på hela tiden. Om man råkar kisa på sig eller att det kommer en rejäl flytning då är det ju bara vid ett tillfälle sen slutar det. Men jag tycker du ska ringa oavsett och åker du in ska du ta med dig dina blöta trosor i en påse. De kan köra lackmuspapper och se om det är fostervatten som kommit. Lova nu att du ringer!
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2011-02-23 21:39:52 följande:
    nej är han inte fixerad kanske du måste åka in till förlossningen i LIGGLÄGE! Du är ju verkligen hopplös! HAHA. Ja din förlossning har nog börjat.. Först vatten, sen starkare sd och nu trycker neråt... Du är ju lite rolig du!
    Haha...vilken fars...jag skrattar ihjäl mig...HAha ja det du beskriver låter ju onekligen som en förlossning..mer på pricken kan det väl inte bli?
  • Happiness

Sofy: Vad skönt att allt såg fint ut!!!!!

Jag vet att du tycker det är pest och pina att vila...men din lille pojke behöver stanna därinne ett tag till. Kämpa på nu! Vet ju att du har fighting spirit tjejen!!!

• Happiness
    Pinklove: Hur går det med allt??? Någon förbättring med eksem och annat? Känner du av några förvärkar än?{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma