Plus igen efter mf/ma
Småland: Du får inte skrämma oss så där...bara försvinna mitt i förlossningstider
Säger som till Pinklove....lova att skriva om du åker in.
Hoppas du känner dig stark!
Nu är det alltså Pinklove som är näst på tur! Tillbaka till BF-listan igen
Pinklove: Vilken fin sida du har....du är super duktig!
Färnevik: Hoppas du och dottern har haft een skön dag hitills. Jag tycker du förbereder massor...inte kläder och sängar osv men med din dotter. Du "boar" och förbereder i allra högsta grad. En dag på museum. Det är starkt!
Ego: Somnade 2.30 inatt och vaknade 06.30. Lyckades gå upp 3 gånger och kissa också under den tiden. Håller med dig Pinklove. Man är ju helt slut innan förlossning. Kände av SD och värk inatt menemn.....
Jag och mannen tränar PROFYLAX varje dag ca 10 minuter. Vi försöker sätt oss in i förlossningssituationen så gott det går. Vi visualiserar och mannen hjälper mig att få rätt rytm. Vi har kommit överens om affirmationer som han hjälper mig att tänka på.
Dagens inhandlingsgrej är en värmepåse från Life med någon Lavendel doft. Den ska användas fltigt när det är dax för att vi ska kunna vara hemma så länge som möjligt. Glöd het!
Har inte läst igenom tråden...ska göra det nu.
Vill veta hur det gått för dig Sofy!!!
********************KRAM***********************
Fy så hemskt...stackars henne! Skulle flippa ut helt tror jag om jag var själv hemma och jag fick syn på allt som kom ut. Har alltid varit min värsta fasa. skräck!
. Har letat efter något kul att hänga till vagnen och i paketet fanns ett sött färgglatt bi som ska hänga på min gröna vagn.