färnik skrev 2011-02-23 12:45:54 följande:
Tjoho, snart snart snart!!! 28 dagar visar min räknare, men det bör vara typ 15... iaf under 20, för min del. Shit, jag börjar nästan (bara nästan) känna att jag borde förbereda ngt nu. Har ju inte ens en bilstol... Eller jo, men den är i Göteborg, och det är inte jag!

Orkar jag åka dit och hämta tro. Kanske borde jag... Och kanske köpa ett paket blöjor iaf?
Ang mjölk, så finns här inga tecken på ngt sådant. Med första barnet kunde jag klämma fram några droppar redan i v 20, och vid den här tiden rann det när jag tex duschade. (ändå hade jag inte tillräckligt med mjölk sedan, trots helt fri amning, 15-20h/dygn, och oxytocin-nässpray). Den här gången: inget. Kan inte klämma fram minsta droppe och brösten är helt mjuka och slappa.

Undrar nästan om det inte tänker komma ngn mjölk alls den här gången?
Du är ju iskall...ingen spjälsäng (ännu)

hur har du gjort med tösenskläder. Ligger de klara...Jag tycker det är häftigt att du kan vara cool så länge. Själv har jag sån rampfeber så naglarna är nerbitna....Hugaliga! Haha Ett paket blöjor...Ja iof what the heck....det finns ju på sjukhuset. Din cfoolness får gärna smitta av på mig...En annan sitter ju med feber här borta.
Gick det bra till slut med amningen förra gången? Hur gör du denna? Många hoppar ju direkt på flaska av olika skäl. Själv upplevde jag det som mycket praktiskt...att slänga fram tuttarna i tid och och otid. min favorit var exklusiva cafén på Linnégatan där det stod barnvagn ej tillåtet i lokalen. Haha!