Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!!!! Stoppar in huvudet här en snabbis för att höra om ni hört något från ODD? Tänkte hon kanske hade synts till härinne eftersom hon plussat....

Väntar på att höra något från henne!!!

Hoppas ni har det bra småmammorna...PUSS!PUSS!!!!!

• Happiness
    rontgensyrran skrev 2010-05-31 17:24:58 följande:
    Hej söta du! Treligt att se dig i denna tråden, hoppas du kommer hit och stannar om några dagar :) Odd är väl fortfarande i USa OCH HAR TYVÄRR INTE SYNTS TILL HÄR INNE ÄNNU :) ooooppps kom åt caps-lock.hoppas ni har överseende med det ;P
    Ok rontgen....vi ses snart baby...förhoppningsvis!!!!! PUSS OCH KRAM LOVLEY!!!
  • Happiness

Hej tjejer och kajsa-lisa får jag skriva in mig på er fina tråd ? Detta är helt ofattbart. Hoppas jag får lov att vara kvar på denna lista ett tag och att bönan får stanna. Har ni plats för en till?
    **************************************KRAM****************************************************

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)
    Mabaja, 30 september (3e försöket efter MA)

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    2 barns mamma84, 14 december (1:a försöket efter ett MA 3:e barnet nu)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    Bjornis 25 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    Ebebis08 27 december (mf 23/3 gravid igen 30/3)
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro 29 december (4 försöket efter mf)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    maria204 BF 31 december (2:a försöket sedan MA feb-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Mami82 6 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01, 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    GravidElla, 15 Januari ( 1:a försöket efter MA/MF okt. 09 )
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ 17 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
    Sommaren2005 24 januari (1 försöket efter mf april -10, 14:e försöket totalt)

Februari 2011
    Odd 7 februari (första försöket efter 4 mf på raken)                                                               
    Happiness 10 februari (MA i nov-09, IVF)
    Inga76 11 februari (1:a försöket efter MA mars -10)

**************VARJE PLUSS RÄKNAS!!!!!*******************
  • Happiness

ODD: Du undrade om jag testat mer....vet du vad jag glömde av det imorse. Spillde dom dyra kissdropparna rakt i toa stolen. Ve och fasa! HAHA! Tar ett senare under dagen..

Mannen är ledig idag så nu ska vi bara försöka ta det lugnt.....Vara med varann lite medans barnen är i skolan.

Sa jag det att jag fick tid till VUL den 23 juni. Sa till BM att jag är super nojig av mig och vill få det så tidigt som möjligt. Så det var ju bra. Ska samtidigt höra hur jag ska göra med Levaxinet. Det måste höjas när man är gravid tydligen. Sen ska jag få ett intyg av CA där exakt datum fär BF står. Det är fördelen med IVF man vet ju exakt när befruktningen skedde.

Var inne på en bra sida igår där det fanns en kalkylator för IVF. Den räknade ut att mitt BF är 10 februari. Samma dag som pappan.. får se hur CA räknar ut det.

• Happiness

Hej tjejer! Så här tidigt i graviditeten .....ja då är det många frågor som snurrar i huvudet. Jag har VUL den 23 juni och jag väntar med att hoppa över till er fina tråd ( ta åt dig nu Kajsa )tills jag fått sett bönan och att den sitter på rätt plats.

Hoppas vi ses då alla fantastiska blivande mammor!!!

• Happiness

kajsa-lisa: Jag tänker på dig på torsdag. Fantastiskt att du ska få se din korv!!!! KRAM

• Happiness
    maria204 skrev 2010-06-09 10:56:46 följande:
    Tack för alla tummar, men det hjälpte tyvärr inte. Det blir en skrapning till, nu på fredag. Gråter Jag är trött, ledsen och tom. Känslorna känns igen... Idag är jag hemma från jobbet, men imorgon tänker jag gå på avslutningen och sedan ska jag prova brudklänningen. Ikväll ska vi träffa prästen. Allt känns så absurt! Min älskade sambo grät han också idag. HAn var verkligen inte beredd på det här. Fostret hade inte växt som det skulle och det fanns ingen hjärtaktivitet och inget flöde till det heller. Fy fan! Jag vet inte om jag kommer våga försöka igen. I alla fall tar vi en paus nu över sommaren och försöker leva i nuet.

Lycka till ni andra!
    Åh vännen det är för jävligt. Jag finner inga ord...utan det stora...VARFÖR??? Usch jag vill inte att du ska behöva gpå igenom detta. Beklagar det djupaste. *kramar om*
  • Happiness

September 2010
    MB73 24 september (1a försöket efter MA)
    Mabaja, 30 september (3e försöket efter MA)

November 2010
    Nataliesliv 20 nov (1a försöket efter MF)

December 2010
    Majmamman08, 11 december (1:a försök efter MF)
    2 barns mamma84, 14 december (1:a försöket efter ett MA 3:e barnet nu)
    Lallan 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 24 december
    Maria A 78 24 december
    Bjornis 25 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    Ebebis08 27 december (mf 23/3 gravid igen 30/3)
    No way 28 december
    Anna TheSunshine 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro 29 december (4 försöket efter mf)
    cat79: 30 dec (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    maria204 BF 31 december (2:a försöket sedan MA feb-10)

Januari 2011
    Kajsalisa 2 januari (2:a försöket efter MA)
    PåvägMotSyskon 5-6 Januari.
    Rontgensyrran 6 januari (3:e försöket efter MA)
    Mami82 6 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    toksnippa 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01, 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    GravidElla, 15 Januari ( 1:a försöket efter MA/MF okt. 09 )
    misslouie 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ 17 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
    Sommaren2005 24 januari (1 försöket efter mf april -10, 14:e försöket totalt)

Februari 2011
    Odd 7 februari (första försöket efter 4 mf på raken)                                                                
    Inga76 11 februari (1:a försöket efter MA mars -10)

• Happiness
    inga76 skrev 2010-06-10 19:14:34 följande:
    Happiness - vad tråkigt, jag beklagar verkligen att ditt frö inte ville stanna! Hur mår du? Kram!!!
    Jag vet inte....känner mig tom och lessen. Det var nog så nära en graviditet jag kunde komma. Jag har ingen plan "B". Vi får försöka för egen maskin jag och mannen. Vem vet under har hänt. Kommer INTE lägga mig ner och dö fast det känns lockande just nu.

Funderar i banor som Trombyl. Kanske stimulerad cykel. Läkaren ska ringa den 16 juni. Hoppas blödning kommer igång snabbt nu och hCG försvinner. Suck! Ja ni vet vart ni har mig...jo i MF-tråden
  • Happiness
    Smålands jänta i storstaden skrev 2010-07-19 11:05:56 följande:
    stämmer så bra så röntgen, idag är jag 25 år. Vill så görna få den bästa presenten ever, återkommer efter vul!
    Åh vad spännande! Håller tummarna vännen! Lycka till nu! GRATTIS på födelsedagen också! Kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma