Mamma till W skrev 2011-01-09 23:53:10 följande:
Skönt att ha henne så nära då! Då är det "bara" en dagsutflykt, dvs krävs inte jättemycket planering för att träffas. ja cellgifter är ingen höjdare. Vet bara hur mamma hade det! men hon var ju envis som få!
Det är min vän också, envis. Och hon har skinn på näsan också, låter aldrig någon sätta sig på henne och greppar tjuren i hornen (och slänger ner den i backen) hellre än att springa och gömma sig. Men hon lät trött när jag pratade med henne och det gör mig ledsen.
Jag ska absolut planera in en dagsutflykt och hälsa på henne snart, hellst innan bebis kommer, men det beror ju helt på hur hon har det med orken. Annars tror jag inte att hon har nått emot att få snusa nyfödd, det kräver bara lite mer planering från min sida (När jag fick andra tösen så var stora tösen 2år+4månader gammal. Jag bestämde då träff med just denna vän för att se hur det går att hinna i tid någonstans med 2 barn. haha....jag kom 2 timmar försenat fram, trött och alldeles svettig! Något vi länge skrattade åt

)
Förresten, jag tittade på din blogg och skrattade gott när jag läste om din mans engelskakunskaper
*kramkram*