Plus igen efter mf/ma
*kram*
Hörre ni...jag måste bolla en sak med er....
PLUGGA HELTID MED NYFÖDD.....går det????
Jag kollade på schemat för vt-11 nu och det ser ut som det enbart är 2dagar/vecka som är 9-16 i skolan och resterande dagar är hemmastudier....tror ni det går att plugga med en nyfödd/bebis så???
Grejjen är den att då skulle jag fortsätta nu kommande vårtermin för med kommande USA-resan till sommaren så skulle CSN verkligen verkligen vara en mycket välbehövd och bättre inkomst än vad min mammapenning på lägsta nivå är.
Bara en tanke jag fick....vad tror ni???
Haha...jo, jag kommer ihåg hur det är med en nyfödd....men jag har aldrig pluggat med en ![]()
Sedan kan jag erkänna att jag tycker nyfödda är rätt tråkiga. Ja, dem är vääääärldens sötaste och man kan aldrig se sig mätt på dem och så luktar dem så otroligt gott så man bara vill äta upp dem. Men roliga? Nja...det tycker jag inte att dem är faktiskt. Tycker barn blir roliga runt 1års åldern....och nu när lilleman nästan är 2, då kan jag lova att dagarna är ROLIGA!
Och jag skulle ju inte missa bebistiden direkt heller egentligen för bebis skulle ju följa med mig till skolan och sedan är ju resterande tid hemma. det jag funderar på mest är om man är välkommen i skolan med en bebis och om man rent energimässigt orkar ![]()
*kram*