Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Godmorgon! Hur mår ni mina gravida vänner? Här är det förkylt men ändå helt okej. Mindre än 2 mån till BF nu, scaaaaary!!!

• sugarrush

Nikki, beklagar om det nu är ännu ett tidigt mf. Men du, se inte utredning som ngt besvärligt, se det som en chans! Nu kandu få massor av övervakning och hjälp nästa gång du plussar! De är snälla när det handlar om upprepade mf, det är iaf min erfarenhet.

MCT och Mabaja, stackars små tröttisar! Hoppas det släpper snart. Fy bubblan för att behöva spy på nätterna MCT! När har du nästa VUL?

Kjaam, åh vad najs, grattis till pengarna, vilken härlig överraskning! Får se om det blir en Julia eller en Theo då!

Själv har jag nu 7 pers på besök, ytterligare 3 ur familjen kommer imorrn. Galet fullt hus men supertrevligt! Kram!

• sugarrush

MCT, kan du ringa till sjukhuset och beskriva att du har jättesuperont.. Kanske får du komma in på en koll? Jag hoppas och tror att allt är bra med dina små, men jag lider verkligen med dig. Kram!

• sugarrush

Vilken söt mage MCT! Och du, den kommer bli större! MYCKET!

• sugarrush

Hoppas bebisen tittar ut snart Prommis!

• sugarrush

Snart MCT! Jag kommer hålla tummarna så de vitnar!

• sugarrush

Mindre än en timme kvar nu! Du har ett stort antal fans som tänker på dig! Good luck vännen!

• sugarrush

Shit vad underbart MCT! Har du kommit såhär långt och storleken stämmer plus att hjärtan slår så kan jag slå vad att det kommer gå kanon hela vägen!
    Fan vad coolt - du ska bli tvillingmamma!

• sugarrush

Gud vilka gulliga små teletubbies MCT!

• sugarrush

Shit vad komiskt det är att försöka ha sex i åttonde månaden. Man är lika sexig och smidig som typ en strandad val. Hahahahaha!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma