Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?

Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.

• sugarrush

Mabaja, glömde skriva, vilken liten goding hon är din dotter! Underbart söt!

• sugarrush

Hej igen! TUL gick bra men DEN ENVISA UNGEN vägrar att bli fotograferad. Idag begravde den ansiktet i moderkakan så det var lönlöst att ens försöka sig på en fotografering. Läkaren skrattade åt vår bebis, de senaste tre ultraljuden har den ju envisats med olika trick varje gång för att inte kunna vara med på bild.

Idag vägde den typ 1650 gram, och låg 9% under normalkurvan (men inom normalintervallet). Såg fin och normal ut. Har fortfarande ingen aning om ifall det blir en tjej eller kille.. men kanske kanske såg jag något som buktade ut.. eller så var det navelsträngen... GAAAAH! JAG VILL VEEEEETA!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

GRATTIS PROMMIS!!!!!!
    Vad skönt att allt gick bra och snabbt!

Sir Bubbalots mamma skrev 2011-08-03 14:47:48 följande:
    sugarrush de e bara Jania kvar i bf listan innan de e vår tur... ieeeee
    Shit, nu blir jag nervös!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-08-03 15:41:10 följande:
    SoMa hur är det gumman ? Några symtom än? När åker du?

I morgon har jag mitt rul, är 18+6 då och super orolig att något ska vara fel på någon av de. Sen vill vi ju veta könen oxå. Undrar om jag ens kommer att sova inatt orolig.. Nervös usch
    Leaeva åh vad spännande med RUL imorrn! Vad tiden har gått fort, känns som det var alldeles nyss du blev gravid och fick veta att det var trillingar! Och nu är du snart halvvägs, häftigt!
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-08-03 16:12:06 följande:
    Sugarrush jag har fått besked att jag ska snittas v 34+0 om allt går bra. Så har 15 veckor kvar el 65 dagar till v 28+0 vårt första delmål haha inte för jag räknar. Men shit vad man kan oroa sig för grejor det riktigt kryper i mig att det kan ju vara fel på en el två eller tre i morgon. Jag lär skaka som ett träd i morgon ..
    Det kommer gå så bra, det är jag säker på! 
    Jag tycker det är så grymt häftigt att du har TRE därinne! Har ni kollat efter ngn trillingvagn förresten?
    Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

MCT ring din läkare och fråga vad du kan göra. Kanske finns det ngn annan medicin som du kan ta nu..?

• sugarrush

Leaeva, lycka till! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra. Hoppas ni får se vad det blir!

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush

Igår träffade jag ju min läkare när jag gjorde TUL. Han sade att han ville göra en hinnsvepning på mig på BF-dagen (om jag börjat öppna mig lite) eller några dagar efter. Han var nämligen helt emot att gå över tiden i 2 veckor (som man annars får göra i vårt landsting innan de sätter igång en). Känns skönt!

Någon som har någon erfarenhet av hinnsvepning här?

Fjärde gången gillt?
  • sugarrush
    Bellas7 skrev 2011-08-04 15:28:55 följande:
    Hej alla det gick jätte BRA :) alla tre friska och lika stora på dagen. Två pojkar och en liten flicka. Ska lägga in bilder när vi kommer hem :)))
    Oj vad jag har tänkt på dig! Vad skönt att allt gick bra!
    Grattis till tre finfina ungar, och vad kul med lite blandad kompott därinne! 
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma