Plus igen efter mf/ma
Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?
Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.
Vad söt hon är, lilla Alma! Har du gjort dräkten själv?
Nu sitter vi i väntrummet till TUL, ska bli spännande att se hur bebben har vuxit.
Mabaja, glömde skriva, vilken liten goding hon är din dotter! Underbart söt!
Hej igen! TUL gick bra men DEN ENVISA UNGEN vägrar att bli fotograferad.
Idag begravde den ansiktet i moderkakan så det var lönlöst att ens försöka sig på en fotografering. Läkaren skrattade åt vår bebis, de senaste tre ultraljuden har den ju envisats med olika trick varje gång för att inte kunna vara med på bild.
Idag vägde den typ 1650 gram, och låg 9% under normalkurvan (men inom normalintervallet). Såg fin och normal ut. Har fortfarande ingen aning om ifall det blir en tjej eller kille.. men kanske kanske såg jag något som buktade ut.. eller så var det navelsträngen... GAAAAH! JAG VILL VEEEEETA!
GRATTIS PROMMIS!!!!!!
Vad skönt att allt gick bra och snabbt!
MCT ring din läkare och fråga vad du kan göra. Kanske finns det ngn annan medicin som du kan ta nu..?
Leaeva, lycka till! Men jag är säker på att det kommer gå jättebra. Hoppas ni får se vad det blir!
Igår träffade jag ju min läkare när jag gjorde TUL. Han sade att han ville göra en hinnsvepning på mig på BF-dagen (om jag börjat öppna mig lite) eller några dagar efter. Han var nämligen helt emot att gå över tiden i 2 veckor (som man annars får göra i vårt landsting innan de sätter igång en). Känns skönt!
Någon som har någon erfarenhet av hinnsvepning här?