Vi som hade Bf januari/februari 2010
verymuch: vad skönt att det inte är någon tumör iaf!
verymuch: vad skönt att det inte är någon tumör iaf!
Här har killarna fått gåstol. Oj vad populärt det var! ![]()
Overaller har jag köpt när det var rea, hoppas dom ska funka.. tog strl 80, men dom var stora. Dom var billiga iaf, så i värsta fall får vi köpa nya...
Sansad - Jag "känner igen" våra killar oc ser vem som är vem, men har blandat ihop dom två gånger tror jag sen dom föddes. En gång när vi somnat dom i vagnen på kvällen och vi skulle bära över dom i sina sängar, så då hamnade fel barn i fel säng.. sen på BVC vid 6 månaderkontrollen.. då tog vi fel så dom vi skriva om i deras journaler.. ![]()
Igår satt O utan stöd för första gången! Så otroligt häftigt. Jag satte honom på golvet och från att ha suttit som en säck potatis innan, lyfte han händerna från golvet och satt själv! Vingligt, men en god början. Jag blev alldeles rörd, min små killar håller på att bli så stora. Likaså nu när jag rensar ut kläder allt eftersom. Dom kan snart ha storlek 80, vilket betyder att det bara är en storlek till, sen kan jag inte handla kläder på babyavdelningen längre. Det känns sorgligt på något vis. Dom är inte så gamla än, men mina små killar håller på att växa upp liksom. Det bara säger pang, sen är dom några år gamla och vill inte alls mysa med mamma längre.
frökenmumin - Usch vad jobbigt det låter! Hoppas stackaren snart slipper feber!
Natten till idag var första natten killarna sov utan att vilja ha mat! Vaknade 06, tog in en av dom till oss, somnade om till 07.. tänk om det kunde fortsätta så så man kan få börja sova hela nätter igen!
Imorgon börjar vi babyrytmik! Ska bli roligt för killarna älskar sång och musik. Sen på kvällen ska jag på mamma-mingel. Är en nattklubb här i stan som ordnar det. Det är buffé, lite dryck, modevisning och såna saker. Vi är ett helt gäng tjejer så det ska bli jätteroligt!