Popcornpysen skrev 2011-08-29 16:42:57 följande:
Hej
Tack för alla välkomnanden
Skrev ett långt inlägg i fredags men ser att det inte är här!? Så nu kommer ett kortare...
Bananfluga - vi är från Laholm, du tänker på Nora o Elsa från Kungsbacka. Där en av tjejerna nästan bara var hälften så stor. Vi fick aldrig ha med tjejerna ute i matsalen eftersom Ella hela tiden behövde syrgas - så vi gjorde inte så mycket väsen av oss, var mest på salen eller inne på vårt rum med tjejerna.
Vi var på Neo i fg vecka och blev "friskförklarade", dr Jens undrade vad han skulle kolla på eftersom de var som vilka vanliga tjejer som helst.
Hanide - Måste genast gå in o kolla länken!!
Inatt har inte Bea velat sova/kunnat sova i sin säng utan bara hos mig i soffan. Mao jag har väl sovit i två timmar.... Är helt slut - ringde dagis för att kolla hur det var henne och hon var lika pigg o glad som vanligt! grrr..
Känner igen det där med provokationer - en luggas o den andra bits när det blir frusterade. Att de ätit färdig visar de gärna genom att kasta tallriken... Försöker lära dem att putta över tallriken över deras matplatser till bordet och det verkar funka... Men annars är de så söta när de äter - En gillar tomater, den andre gurka o eftersom de får av båda så byter de med varandra.
Ja just det ja! Nu vet jag ju.

Vi var ju ovanligt många med tvillingar på samma gång när vi alla låg inne, så det blir lite rörigt.

Vi har inte varit på neo något mer än när dom var några månader, bara för att killarna kom i vecka 33 och mådde så bra så har det inte vart anledning till det. Lite synd på sätt o vis, det hade varit roligt att få visa hur dom blivit.