glasvas skrev 2010-10-12 17:50:00 följande:
Samma här! Nattmålet is back... Plus att de är gnälliga och knöliga, dag som natt känns det som. Men det är ju inte riktigt så egentligen. De verkar vaknar utan att riktigt vakna och rullar i sängen, D slår huvudet i spjälorna, och V sätter sig upp och gråter fast han verkar sova. Tyvärr har jag så himla svårt att somna om när jag vaknar så det har blivit i snitt lite drygt 4 h per natt den senaste veckan. Lägg graviditeten, lägenhetsförsäljning utan nytt boende ovanpå det så känns det sådär just nu. Inatt sov jag i eget rum och fick sova nästan hela natten. Det var underbart! Jag kan inte skylla på tänder heller för de lyser verkligen med sin frånvaro. Är mina de enda som inte fått några alls än? De är ju ändå nio månader...
Tänk att man skulle längta till att få sova en natt. Jag hade min den 1/10. Och inga fler just nu att se fram emot. Men det kanske blir bättre. Håller tummarna. För oss allihop!
Det är samma här! Dom röjer runt i sina sängar i sömnen så ibland låter det som att dom ska riva ner dom! O ställer sig på alla fyra o krypa och dom sparkas o rullar o håller på..
Hehe.. ja, allt man gjorde innan barnen var lyx! Jag längtar så till att bara en dag kunna äta utan att, just när jag satt mig ner, något barn börjar gråta eller gnälla och jag får slänga i mig maten, som alltid! Jag har nog från dom var ungefär 2 månader fått stressäta, typ. Och att bara få ta det lugnt.. o att få sova. O att kunna prata med folk, utan att något barn avänder en som klätterställning...