Vi som hade Bf januari/februari 2010
Vill man ha det på sitt eget sätt och lägga till saker vid borgerlig vigsel så kolla noga så man får det, och välj rätt som ska viga er! Hela vårt bröllop höll på att gå i kras för att det blev fel..
Vi blev "tilldelade" en som skulle viga oss på rådhuset med lovorden att vi fick göra det som vi ville, lägga till dikter osv. När vi sen fick telefonnummer och skulle bestämma allt med hon som skulle viga oss (som för övrigt var jättesvår att få tag i!), så kunde vi inte alls få det som vi ville. Hon skulle viga oss med varianten som tar typ 2 minuter, det gick inte att lägga till nånting. Hon var väldigt otrevlig överhuvudtaget. Det fick vi veta samma vecka vi skulle gifta oss!
Så jag provade att ringa till kyrkan vi tillhör, och hoppades att det skulle finnas en tid, och det gjorde det. Jag ville egentligen ha kyrkligt men min man tyckte det var för stort, för vi skulle ha så få gäster, bara 18 stycken. Men, nu blev det så ändå och det blev så fint! Det var tur i oturen att det blev som det blev, för ingen av oss ångrar det. ![]()