Bebis050810 skrev 2010-07-22 09:49:49 följande:
Grattis till körkortet!
Chanell- tragiskt med en sån ung person som går bort. Cancer är en jävulsk sjukdom som man inte kan skydda sig mot hur man än gör!
Jag fick uppleva den på nära håll för ett år sedan när min älskade pappa gick bort, endast 60 år gammal. Han levde bara 4 veckor efter att han fick sin cancerdiagnos, allt gick alldeles för snabbt och man fattade ingenting!! jag fattar fortf. inget!
Känns så tråkigt att han inte kommer få uppleva sitt tredje barnbarn och att han inte får vara med mina under barns uppväxtår, han var sååå glad för dem!! en toppenmorfar!
Idag har jag ont i ryggen! blääää känner mig inte alls i form, fått sova på en tunn madrass inatt eftersom liten är sjuk och ville ha mamma nära, det va nog inte bra för en gravid kvinna!
sen har jag bokat tid till läkaren för liten som haft feber i 3 dagar nu, se vad det är hon har. ska även försöka få ta ett HP på mig för att se hur järnvärdet ligger. Jag känner mig tröttare nu sen jag slutade med dem för 2 veckor sen....
SOL här idag med, men blir inte att vara ute eftersom liten e sjuk, blir bara en promenix i em, sen får vi se hur jag mår, städning eller vila för ryggen, får se!
Såg nu att du skrivit om din pappa som gick bort i cancer för 1 år sedan.
Min pappa gick bort för 2 år sedan i cancer.. han hann precis fylla 59.. han gick bort ca 2 mån efter beskedet.
Min mans mamma gick bort ca 2år efter beskedet, men det kom så plötsligt ändå.. hon hade förmodligen varit sjuk längre än vad hon ville berätta. Nu var det 7 år sedan, men min man kan fortfarande ha svårt att acceptera o förstå. Man skulle ju göra vad som helst för att träffa dom igen!