BF November,2010 DEL 2
Är dok nyinflyttad här så jag vet inte exakt vad som gäller här då det verkar skilja väldigt mycket från kommun till kommun bara!
är det bm som inte är bra el gillar du inte det MVC:t alls? Man har ju alltid rätt att byta BM.
hej!
Jag är ledsen tjejer men idag orkar jag inte läsa ikapp
Har åkt på en fökylning med täppt näsa (eller ska jag skriva "däbbd däsa"?) o halsont. Även huvudet gör ont ibland, som nu tex.
Min läkartid missade jag för jag hade skrivt ner 11.40 ist för 10.40
Varför ringer dom inte o undrar vart man är? Satt 30 min med dottern i väntrummet helt i onödan, morr.
Som plåster på såren shoppade jag lite åt både mej o dottern
Mammakläder till mej - top o linnebyxa från HM. Sen gjorde jag oannkakor till middag, MUMS!! Blutsaft är oxå inköpt
Så nu är jag bpå bättre humör.. imorn får jag åka in till MamaMia på Karlavägen för ny läkartid (fanns en avbokning).. annars hade jag behövt vänta till nästa onsdag o då vill jag gärna vara på landet.
Hoppas eran dag varit bättre från början till nu ![]()
haha.. hjärtljuden ska det ju stå.. trött i huvudet minst sagt ![]()
Idag har jag iaf varit på läkarbesök. Hos samma läkare som gjorde VUL på mej i typ v.36 när jag väntade josefine. Hon är lite speciell men väldigt rar
Det blir som sagt tätare kontroller mot slutet o tillväxt UL i v.32. Hon var snäll o gav mej ett tjuvkik på bebisen med sin UL apparat
Hon mätte huvudet o enl det är jag 7 dagar kortare gången. Alltså v.16+2 ist för 17+2.. får se vad RUL säger efter midsommar oxå.
Hej girls!
Har varit på landet i 10 dagar utan dator o internet
kommer nog inte har ork el möjlighet att läsa ikapp. Vi har haft det så härligt!
Hoppas alla ni oxå haft det bra!?
Imorn ska vi på RUL.. fast inte förrän på kvällen..