• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn

Rosen: gud så söt han är

Taniko: jättefin mage

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Kinne79

Rosen- Vad söt han är. Är det normalt att vara så stark i nacken?

• frukarlssonn

Ja men gud det ser jag nu, va stark i nacken han är Jag tycker att Freja verkar så stark med. Hon kan inte lyfta huvudet i plant läge men när hon ligger på bröstet gör hon det, gjorde det nästan direkt, det gjorde inte Olivia. Nu tänker jag ju att Freja är såpass tidigt född då.

• Rosen

tack han e så tyst o snäll hela tiden så jag bara njuter
    trulsa: han e jättestark i nacken o han tar upp huvudet o kollar runt en lång stund om man har honom på magen. min mellanson var oxå stark i nacken som liten men min äldsta son var inte det.
    men han väger ju en del oxå lille klumpen

• Rosen
    Marinero skrev 2010-11-11 21:56:18 följande:
    Ja men gud det ser jag nu, va stark i nacken han är Jag tycker att Freja verkar så stark med. Hon kan inte lyfta huvudet i plant läge men när hon ligger på bröstet gör hon det, gjorde det nästan direkt, det gjorde inte Olivia. Nu tänker jag ju att Freja är såpass tidigt född då.
    jag har i o för sig inte testat att lägga honom plant o se fall han kan lyfta huvudet då, men han har sällan huvudet stilla, det far till höger o vänster hela tiden precis som han e jättenyfiken haha
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-11-11 22:00:04 följande:
    jag har i o för sig inte testat att lägga honom plant o se fall han kan lyfta huvudet då, men han har sällan huvudet stilla, det far till höger o vänster hela tiden precis som han e jättenyfiken haha
    Ja ok, det såg väldigt plant ut Låter som Freja, ska kika runt hela tiden
  • Bebis050810
    NoahLeah skrev 2010-11-11 20:16:02 följande:
    Sambon har en snart 17-årig son också, inte min.
    Jaha
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-11-11 22:02:04 följande:
    Ja ok, det såg väldigt plant ut Låter som Freja, ska kika runt hela tiden
    nja pappas mage e inte så plan
    hur gammal e freja nu?
  • Hedi

Popcorn: Först och främst grattis till eran lilla dotter! Jag förstar att ni maste vara väldigt chockade men jag instämmer med de andra och tror att när chocken väl har lagt sig sa kommer ni att känna samma kärlek för eran dotter som till eran son. Tror det kan vara bra att ta kontakt med andra föräldrar till barn som har downs som nagon skrev. De vet vad du gar igenom och har säkert oerhört mkt positiva erfarenheter att dela med sig av. Kram

Rosen: Sötnos!

Tack för era grattis! PDA det är detsamma som EDA i Sverige fast i Tyskland. Det var faktiskt en underbar förlossning. Trodde aldrig jag skulle säga det . Det gick sa mkt snabbare vi akte ni vid halv tre eller sa och han var född kl 10 och smärtfri fran kl 06. Allt gick sa smidigt sa jag nu till och med kan tänka mig att göra det igen ,

• Bebis050810
    Trulsa- vill han inte själv dricka så är det ju bara bra. Jag hade inte låtit min sambo dricka 2-3 glas så när inpå BF! bättre att han väntar med att ta det där glaset till att bebis är född och fira med vinet
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2