• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Belavon

Popcorn - jag vet inte alls vad jag ska skriva. Jag har ju inte ens fått mitt första barn. Jag bara hoppas att du har underbara människor runt dig som kan ge stöd o kärlek. Du är absolut inte en dålig mamma och du får känna precis som du känner. Hoppas du kryar på dig snart och får mer energi. Massa kramar.

• Bebis050810

Popcorn- vet inte vad jag ska säga men håller med alla andra här i tråden med alla kloka ord!! Klart du är ledsen och chockad, vem skulle inte vara det, men tids nog så kommer du älska henne som vilket barn som helst.
    Stor kram till dig!!! Hjärta

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 101115 ♥ ¸.?°´¯)
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-11-11 19:45:13 följande:
    vaddå? ni har väl bara en son sen innan? eller e jag helt snurrig o trött nu..... :/
    Sambon har en snart 17-årig son också, inte min.
  • Annizsj

Popcorn- instämmer med de andra i tråden. Kan nog ändå inte förstå men känns med er. Vi finns här och det är ok att inte vara någon sk glädjespridare i tråden. Tycker du är super som födde fram er lilla dotter med lunginflammation och allt! Många kramar till dig!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj

Har då aldrig fått med mig något paket hel ifrån sjukhuset...

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • kicki08

popcornplaya:  Jag vet inte heller vad jag ska skriva.. . Jag kan inte helt förstå hur du känner eftersom jag aldrig varit i din sits. Jag kan bara föreställa mig vad ni går igenom.
    Jag hoppas att du har nära och kära som kommer finnas för er nu. Och som stöttar er i allt.
    När den värsta chocken lagt sig kommer du att kunna ta till dig din dotter. det är jag säker på.
    För trots allt är hon en del av dig och din man. Det vackraste man kan skapa tillsammans.
    Ett barn som behöver all er kärlek och trygghet i livet. men allting får ta sin tid. Att du känner som du gör är helt naturligt och det FÅR man göra. Du är INTE en dålig mamma för det.

Massor av kramar till dig gumman!

• Kinne79

På lördag ska vi på 40-årsfest ca 20 min med bil. Mannen funderar på om han kan dricka eller inte. Om han dricker kommer det bli måttligt, det är nämligen hans chef som fyller och en massa folk från jobbet. Men frågan är skulle ni våga låta era män dricka när ni var i v.37+1. Vi har ju alltså 20 min hem och sedan 1h till förlossningen och ingen riktig backup om det skulle behövas köras dit.

• mzetterblad
    NoahLeah skrev 2010-11-11 21:03:08 följande:
    Slänger in en magbild tagen ikväll, 9 dagar kvar till BF.

Fina magen =)
    William 070824 & Pyret BF 101101
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2