• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Annizsj

Trulsa -vill inte göra dig besviken. Men jag hade sånt där vitt i förra veckan o lite häromdagen men inte fan kommer det någon bebis!!! Blir snart tokig !!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Kinne79
    Annizsj skrev 2010-11-19 21:28:53 följande:
    Trulsa -vill inte göra dig besviken. Men jag hade sånt där vitt i förra veckan o lite häromdagen men inte fan kommer det någon bebis!!! Blir snart tokig !!
    Nej då, jag blir inte besviken. Det är ändå ett tecken på att det närmar sig och spännande att iaf något händer. Har max 24 dagar kvar och så länge jag får må som jag gör nu så funkar det att vänta till dess, även om jag gärna får bebisen så snart som möjligt.
  • Helen C
    Kinne79 skrev 2010-11-19 20:53:21 följande:
    Åh, det var precis det svaret jag hade hoppats på.

Hur många dagar innan förlossningen började du få såna flytningar?
    Jag hade nog så 1½ veckan innan hon kom=)
  • Barnen är mitt liv

Har haft slempropp nu ggr 6 igår sen vecka 28 och första gången ringde jag in till fl och då skrattade bm åt mig och sa att det kan lossna i omgångar och betyder ingenting! Nu har jag något annat, verje trosskydd är typ färgat med brungula flytningar och det har jag inte haft förut.. Men men vet inte vad det kan vara..

Varför säger vissa när vi åkte upp till bb var jag redan öppen 4 cm tex och vissa förlossningen.. Om nu eran förlossning heter bb vad heter då bb och varför är det inte samma överallt?

• frukarlssonn

Jag hade oxå äggviteflytningar precis innan jag födde, ja de började nog i samband med de molande sd som jag hade i tre dar. Och det verkar som det kan vart slemproppen då. Men som sagt det kan ju lossna långt innan. Men jag hoppas det är på g för dig då Trulsa Och alla andra med för den delen!!!!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Kinne79
    Helen C skrev 2010-11-19 21:57:53 följande:
    Jag hade nog så 1½ veckan innan hon kom=)
    Alltid något! Om det vore samma för mig så skulle det ju bli före bf, men sån tur har jag nog inte.
  • sunflower79

jag har haft vattninga flytningar sen v28 ungefär.. men de blir alltid rikligare när jag haft sammandragningar

• Helen C

Idag när jag skulle gå på toan så skulle jag känna om mina stygn fanns kvar, men tog stopp... Jag tog en spegel för och se och det e liksom något för hålet för jag ser inte in som man kunnat innan. Det e som en tjock vägg. Svårt och förklara, men aldrig varit med om de innan. UNdrar va de kan vara??

• Annizsj

Taniko- har nog missat det, men varför blev du igångsatt ?

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2