• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-11-19 11:50:49 följande:
    ja likaså uppdateringar kommer upp med rött, och personliga medelanden oxå.
    Jaså där ser man. Varöfr får inte jag så? Skumt att det är olika. För det vore ju bra för det är lätt att missa annars.
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    Rosen skrev 2010-11-19 12:05:47 följande:
    ja just det, på tal om det här med stygnen o läkning osv, när kan man raka sig där nere igen? det börjar ju bli rätt hårigt men jag vågar ju inte röra där än
    Hårigt, ja snacka inte om det haha Jag ska nog fixa det ikväll nu när du ändå pratar om det. För fy sjutton vilken djungel det är där nere nu
  • frukarlssonn

Bebis: hoppas det sätter fart ordentligt nu

NJ: men guuud va drygt, dom kan väl bara sätta igång dig!!

Tessiej: sååå söt {#emotions_dlg.flower}

Annizsj skrev 2010-11-19 12:55:20 följande:
    Grattis love-!!! Du får berätta allting sen!!! Taniko- grattis igen, vilken fin tjej lång också Jag har haft turen och inte behövt sy någon gång. Har krystat långsamt så det kanske är därför ? Får se hur det går denna gång? Bebis- låter ju lovande risken att du får spendera födelsedagen på sjukhuset är nog stor! Själv så känner jag nada envis bebis detta
    O jag som krystat en timma med varje o fått sy ändå.. ja inte mkt iofs
  • kicki08

tessiej: Åhh vilken gobit. Massor med hår Det hade min tösabit med

Love: Grattis!!!

• Hedi

Tessi: Gud sa söt!!

Taniko: Grattis! söt tjej. Ett tips är att ta en kanna och fylla den med varmt vatten och hälla samtidigt som man kissar.

• NoahLeah
    tessiej skrev 2010-11-19 13:27:33 följande:
    Nu har jag laddat över lite bilder till datorn så nu får ni se en bild på Iza ♥

Vilken sötnos.
  • NoahLeah

Nj: Hoppas verkligen du slipper akutsnitt, fattar inte varför de inte bara kan sätta igång dig?

Jag kan ju säga att jag trodde de skojade när de sa att jag skulle bli igångsatt med tanke på vad man läst på FL...många som haft större anledningar tycker jag o inte fått det.

• EimiDevine

40 + 3 . Fortfarande gravid. Nu är man trött på det här. Går i trappor, dricker hallonbladste, vilar. Vad mer?!

• NoahLeah
    Hedi skrev 2010-11-19 14:58:35 följande:
    Tessi: Gud sa söt!!

Taniko: Grattis! söt tjej. Ett tips är att ta en kanna och fylla den med varmt vatten och hälla samtidigt som man kissar.
    Det var ett smart tips, duscha varje gång känns så omständigt.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2