• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Annizsj

Tessiej- vilken liten sötis!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • popcornplaya
    sunflower79 skrev 2010-11-19 21:27:02 följande:
    jag vill oxå se slempropp!!!!
    Jag såg aldrig nån slempropp varken med sonen eller denna gång. Så det behöver ju inte komma nån alls.

Usch jag har såååå ömma bröstvårtor, gör så sjukt ont när hon suger tag så man vill typ dö. Sen går det som tur är över efter en liten stund. Hjälper ju inte att hon har varit riktigt matsugen idag heller.....
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Annizsj

Alltså detta är ju tredje grav o jag är fortf osäker på det här med sd. Min bebis bökar sjukt mkt om kvällarna och ibland blir magen helt stenhård, är det sd? Ikväll har jag kännt mkt tryck neråt men nu när jag la' Mig lugNade den ner sig! Envis!!!!

• Annizsj

Pop- köp purelansalva! Hur tar storebror det här med att böj storebror???

• Atlet

Jag såg aldrig slemproppen med sonen som jag fick för fyra år sen.
    Har mycket flyttningar men det sa bm att det var hormenla flyttningar  som man ska ha.
    Få se om man får se slemproppen denna gång.

• popcornplaya
    Annizsj skrev 2010-11-19 22:29:40 följande:
    Pop- köp purelansalva! Hur tar storebror det här med att böj storebror???
    Ok det ska jag testa, köper man på apoteket eller?

Jo storebror tar det jättebra. Han är så nyfiken på sin syster och frågar hela tiden vad hon gör och vill gärna krama och klappa på henne. Han tycker även det är jätteskoj att kittla henne på kinden. Så mot henne är han supergo hela tiden.

Mot oss har han väll småtestat lite nu det sista men det är inte så konstigt med tanke på att han sov borta hos barnvakt i såpas många nätter och att det blivit en omställning här hemma.
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • Annizsj

Någon som hört ngt från bebis05?? Tror allt hon åkt in! Hoppas hon får innan kl tolv inatt

• sunflower79

ja man får se om man släpper nån propp eller inte =) men känns som det skulle bli lite tydligare tecken då hihi..

usch ja jag kan tänka mig bara det där med ömma bröstvårtor.. har ju aldrig fått uppleva men tror inte jag är avis =)

nä inte hört nåt från bäbis! hoppas hoppas!

• Annizsj

Ja hoppas hoppas nu är det hon på tur! Sen är det nog lilla jag? Vet inte vArflr man känner en sådan press nu? Vill bara ha nr nu och föda samtidigt son jag är apnervös!!!!!

• Kinne79

Jag är så impad av er som fortsätter amma trots sår, svamp, mjölkstockning odyl. Jag tror inte jag kommer göra det faktiskt utan kommer nog snabbt ge upp. Innan jag blev gravid så tyckte jag att tanken på att amma var obehaglig, nu har jag kommit såpass att jag tänker prova och funkar det så är det bra, gör det inte det så tar jag nog till ersättning relativt snabbt.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2