Jojo 85 skrev 2010-11-19 14:12:27 följande:
NJ: vad är det för bunke? Går du hemma än el är du inlagd åtminstone?
Fick med mig en stor platsbunk typ från mvc och har en slags tratt där jag får kissa i så att det inte blir ngt "spill".. Är hemma men kommer ringa in vid minsta annorlunda känsla kan jag lova.. Har mina värkar inte tilltagit och kommit igång ordentligt tills vi ska till antenatal imorgon och lämna in den här så tänker jag kräva en undersökning och att dom kollar mig ordentligt.. för egentligen ska jag bara lämna in dunken och vänta på att dom ska ringa upp mig när dom kollat urinen, för det tar tydligen tid och det gör dom inte med en gång... hade inte förväntat mig ngt annat iaf, det verkar ju som att man ska ligga och krampa eller ngt innan dom tar en på allvar!!
Hedi skrev 2010-11-19 15:07:54 följande:
NJ: Tycker ocksa de kan sätta igang dig, du var väl dessutom öppen en bit redan?
Eimi: Vila och ta en kopp ingefära/kanel te!!
Yes, var ju öppen 2 cm i onsdags när dom undersökte så det borde väl inte vara några problem tycker jag med att få igångsättninga, fastän det skrämmer mig lite:(
Ang krystvärkar, med dottern krystade jag i 40 minuter sedan var hon ute, tyckte det var en pärs..