• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • josefinene

Ja det stämmer! Fullmåne inatt. Jag som var säker på att jag såg en fullmåne i fredags... Inte konstigt att det inte hände nåt. Fullmåne inatt passar ju utmärkt, eftersom jag har BF imorgon

kalender-365.de/mankalender.php

Vaknade imorse av lite värk, men sen försvann det. Attans! Dottern sov hos gudmor inatt, så det hade varit perfekt om det hade velat sätta igång nu. Verkar dock inte som det... buhuuu...

• Jojo 85

Ska in på koll på FL här under eftermiddagen. Uppdaterar er senare igen. Håll tummarna att det inte e nån HF på G är ni snälla?!

• mzetterblad
    Jojo 85 skrev 2010-11-21 13:13:41 följande:
    Ska in på koll på FL här under eftermiddagen. Uppdaterar er senare igen. Håll tummarna att det inte e nån HF på G är ni snälla?!
    Håller tummarna!!
    William 070824 & Linus 101020
  • Rosen
    Jojo 85 skrev 2010-11-21 11:58:00 följande:
    Sun: Enligt den månkalendern jag tittade i så är det idag.. Inte i fredags

Chanell: vi har en låg soffa, så den var nog bland det första J klättrade upp i som tur var hade hon lärt sej gå ner med fötterna först liggandes på mage, pust.

Taniko: har ni testat snuttefilt.. Det funkade bättre för oss att ge J.. Nu måste den alltid vara med när det behövs tröst el hon ska sova dock var hon 3 mån redan när vi började med den. Fick den i present. Skönt hon somnade till slut, men jobbigt att hon vaknade så snart igen. Magknip hör ju dock till :-/ skönt att du ändå känner lycka, då klarar man det mesta.

Rosen: skönt hon har sina ljusa stunder. Jag hade nog kunnat hota m att hon inte får träffa barnbarnen om hon inte börjar visa dej respekt. Min farmor var tydligen lite likadan mot min mamma i början.. Detta har man ju fått reda på som ungdom o då tyckte jag faktiskt lite illa om min farmor ett tag.

Ev ringer jag FL senare o ber få komma in o ta akut tox prov. Ont i benen av vad jag tror är vätskan som samlas. Så hade jag förra grav iaf.. Har sovit skit dåligt pga det o ont lite varstans.. Så känner jag mej ljuskänslig, huvudvärk som kommet o går. Min man jobbar nu så jag ringer log när han är hemma. Eller tror ni det är onödigt att ringa. Ska till bm på kontroll av bt o urin på tis annars?
    jag kan inte riktigt säga ifrån så jag sväljer o står ut. men nån dag kanske jag får spel o exploderar hehe
  • Rosen

taniko: hoppas det ger med sig snart o att amningen börjar fungera. inte kul att må dåligt

Jojo 85 skrev 2010-11-21 13:13:41 följande:
    hålller tummarna!!!
    josefinene skrev 2010-11-21 13:11:36 följande:
    Ja det stämmer! Fullmåne inatt. Jag som var säker på att jag såg en fullmåne i fredags... Inte konstigt att det inte hände nåt. Fullmåne inatt passar ju utmärkt, eftersom jag har BF imorgon

kalender-365.de/mankalender.php

Vaknade imorse av lite värk, men sen försvann det. Attans! Dottern sov hos gudmor inatt, så det hade varit perfekt om det hade velat sätta igång nu. Verkar dock inte som det... buhuuu...
    då håller jag tummarna för dig med
  • frukarlssonn

Jojo: Olivia kan oxå gå ner från soffan själv men hon är så snabb i svängarna så jag är livrädd hon ska ramla ner :-/

Håller tummarna för dig!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • MammaDeborah

Rosen: Jag hänger i två linköpingstrådar så man kan ju hoppas... Men sen är det inte lättare när man själv har fem barn och de flesta andra ett eller två...:-/ och ja, det är svårt att få nya vänner i vuxen ålder (och på ny ort!)

• Rosen
    MammaDeborah skrev 2010-11-21 13:49:58 följande:
    Rosen: Jag hänger i två linköpingstrådar så man kan ju hoppas... Men sen är det inte lättare när man själv har fem barn och de flesta andra ett eller två...:-/ och ja, det är svårt att få nya vänner i vuxen ålder (och på ny ort!)
    ja det e så mycket som ska klicka lixom. som du säger, om man har fler barn o få tiderna att passa ihopa... sen e jag så blyg oxå så jag hade nog inte vågat mig på en träff. jo, om jag redan hade känt en person i gruppen så hade jag vågat. men jag e lite mesig av mig hahahahha
  • frukarlssonn

Ja det är inte lätt med nya vänner på äldre dar, speciellt inte om man har fler barn... tiden blir ju knapp på ett annat sätt då.

Jag startade en tråd här på fl när jag flyttade till Vänersborg. Det blev en lagom aktivitet där faktiskt så vi träffades lite då och då, bl a på öf och hos andra som ordnade fika, olika klädpartyn osv. Sen rann det yvärr ut i sanden mkt och umgicks lite med en tjej som jag fick kontakt via fl.

När jag fklyttade hit så startade jag en tråd igen men där blev det tyvärr ingen större aktivitet. Har dock kontakt med en tjej där som jag inte träffat än men pratat med på msn och hon bor alldeles här i krokarna så vi har sagt att vi ska träffas ngn dag då hon oxå är inflyttad i stan och känner inte mkt folk alls.

På öf har jag träffat grannen så vi träffas ofta och en mamma till men hon ska tyvärr flytta till Gbg nu

Snart ska vi iväg t hallen så Olivia får springa av sig och sambon kan hjärntvätta henne lite till med innebandy haha Sen ska jag bannemej till ica o köpa blåbärspaj m vaniljsås, blev så grymt sugen på det! Och ett avsnitt av desperate housewives

Olivia 090610 ~ Freja101020
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2