Jojo 85 skrev 2010-11-21 11:58:00 följande:
Sun: Enligt den månkalendern jag tittade i så är det idag.. Inte i fredags
Chanell: vi har en låg soffa, så den var nog bland det första J klättrade upp i

som tur var hade hon lärt sej gå ner med fötterna först liggandes på mage, pust.
Taniko: har ni testat snuttefilt.. Det funkade bättre för oss att ge J.. Nu måste den alltid vara med när det behövs tröst el hon ska sova

dock var hon 3 mån redan när vi började med den. Fick den i present. Skönt hon somnade till slut, men jobbigt att hon vaknade så snart igen. Magknip hör ju dock till :-/ skönt att du ändå känner lycka, då klarar man det mesta.
Rosen: skönt hon har sina ljusa stunder. Jag hade nog kunnat hota m att hon inte får träffa barnbarnen om hon inte börjar visa dej respekt. Min farmor var tydligen lite likadan mot min mamma i början.. Detta har man ju fått reda på som ungdom o då tyckte jag faktiskt lite illa om min farmor ett tag.
Ev ringer jag FL senare o ber få komma in o ta akut tox prov. Ont i benen av vad jag tror är vätskan som samlas. Så hade jag förra grav iaf.. Har sovit skit dåligt pga det o ont lite varstans.. Så känner jag mej ljuskänslig, huvudvärk som kommet o går. Min man jobbar nu så jag ringer log när han är hemma. Eller tror ni det är onödigt att ringa. Ska till bm på kontroll av bt o urin på tis annars?
jag kan inte riktigt säga ifrån så jag sväljer o står ut. men nån dag kanske jag får spel o exploderar hehe