• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • MammaDeborah

Usch! Jag fick också mjölkstockning strax efter förlossningen... Hoppas du kryar på dig snabbt, Taniko!!

• popcornplaya
    NoahLeah skrev 2010-11-21 18:11:50 följande:
    Fan...nu har jag fått feber o huvudvärk, det ser ut att luta mot en mjölkstockning o det suger.
    Usch det fick jag med Philip. Man mår ju verkligen så dåligt. Hoppas att jag slipper det den här gången.
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • josefinene
    Annizsj skrev 2010-11-21 15:31:35 följande:
    Riktig pissdag här! Tror jag går under snart.. Vaknade inatt efter knappt hunnit somna av att hLsen gör svinont! Kände igår att nåt var pg. Kul att föda sjuk! Vill ju föda men orkar inte nu. Sen var jag ändå ute en stund med grannen och hennes barn, våra barn är jämngamla. Sen åkte mannen in till farmor med milo. Blev så dumt att han inte tog med sig båda. Behöver kurera mig!! Sen var det skrikkLas i över 1 timme när Viggo skulle sova... Nu Sover han än .... Konstig tid konstig dAg.... Åhhh kan inte skriva med min onda hAnd
    Usch! Vet hur det känns, åkte på influensan förra veckan. Låg i flera dagar. Ringde till BB eftersom jag var orolig över att behöva föda med influensa då jag känt av lite värkar tidigare och hon sa att kroppen oftast väntar tills man har kurerat sig.

Hoppas du får tid att vila och friskna till!
  • frukarlssonn

Trulsa grattis!! Ska bli spännande o höra hur allt gått!

Taniko: fy sjutton för mjölkstockning

Annizsj: usch för o va sjuk! Verkligen ingen höjdare! Jag har vart lite risig här i veckan men bröt inte ut ordentligt tack o lov. När jag jobbade i aug blev jag vrålsjuk, slapp tack o lov feber iaf men fy sjutton jag hade så ont i halsen, luftrören och va så förkyld så jag minns inte när sist jag va så risig! Hemsk envis hosta fick jag med! Men så hade jag ju jobbat första passet med på över ett år så kroppen reagerade väl...

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Annizsj

Nu vill jag ha en natts sömn och sen bebis! Vill bara lipa!!!! Dessutom är båda barnen förkylda men nog ingen feber. Behöver mina fyra h när de springer av sig på dagis, men känns inte sjyst att skicka dit dem. Så typiskt! Aja får se hur det är imorgon!? Taniko- usch din stackare . Det är ett helvete med mjölkstockning!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • sebbe123

Trulsa: grattis till tjejen {#emotions_dlg.flower}

Ikväll sover barna hos farmor, hon ville ha dem där i förebyggande syfte, ifall det skulle sätta igång.
    Så nu får jag nog se till att klämma ut bebis snart, annars kan det ju bli lite drygt att barna ska vara där hur länge som helst Tungan ute
    Så nu är det fritt fram för bebis.

• Annizsj

Grattis trulsa !!!!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • sunflower79

sitter här i min ensamhet o dricker hallonbladste... har inte känt nåt på hela dagen idag.. men för bara några minuter sen började bäbis stöka i magen och jag känner ett tryck neråt och värk i ljumskarna och i ryggslutet! bara att vänta o se.. jag tror ju på fullmånen =)

• Jojo 85

Det gick bra på FL igår., ingen HF (uppdaterade bara på FB igår kväll)
    Tack för alla som höll tummarna.. Det verkade ju hjälpa
    Vi tittade på nåltavlan hur många bebisar som fötts under 21/11 (bl.a.) o det var 6 pojkar o 2 flickor när vi åkte..
    Så upptäckte vi att det för några månader sedan fötts ett tvillingpar med varsit datum, haha. Antar dom föddes nattetid..

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2