Marinero skrev 2010-11-21 14:57:38 följande:
Ja det är inte lätt med nya vänner på äldre dar, speciellt inte om man har fler barn... tiden blir ju knapp på ett annat sätt då.
Jag startade en tråd här på fl när jag flyttade till Vänersborg. Det blev en lagom aktivitet där faktiskt så vi träffades lite då och då, bl a på öf och hos andra som ordnade fika, olika klädpartyn osv. Sen rann det yvärr ut i sanden mkt och umgicks lite med en tjej som jag fick kontakt via fl.
När jag fklyttade hit så startade jag en tråd igen men där blev det tyvärr ingen större aktivitet. Har dock kontakt med en tjej där som jag inte träffat än men pratat med på msn och hon bor alldeles här i krokarna så vi har sagt att vi ska träffas ngn dag då hon oxå är inflyttad i stan och känner inte mkt folk alls.
På öf har jag träffat grannen så vi träffas ofta och en mamma till men hon ska tyvärr flytta till Gbg nu
Snart ska vi iväg t hallen så Olivia får springa av sig och sambon kan hjärntvätta henne lite till med innebandy haha

Sen ska jag bannemej till ica o köpa blåbärspaj m vaniljsås, blev så grymt sugen på det! Och ett avsnitt av desperate housewives

ja det e jättesvårt....
jag e ändå glad för att jag har ett par stycken vänninor att umgås med men ändå träffas man inte speciellt ofta... men jag har bara en enda vän som jag känner att jag skulle kunna ringa om jag mår dåligt eller så.
sen som jag skrev nu med 3e barnet, att jag trodde man hade fler som "brydde" sig om en än vad man har för vissa hör inte ens av sig eller har gratulerat en. o det känner jag mig rätt besviken på