• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • Rosen
    Marinero skrev 2010-11-21 14:57:38 följande:
    Ja det är inte lätt med nya vänner på äldre dar, speciellt inte om man har fler barn... tiden blir ju knapp på ett annat sätt då.

Jag startade en tråd här på fl när jag flyttade till Vänersborg. Det blev en lagom aktivitet där faktiskt så vi träffades lite då och då, bl a på öf och hos andra som ordnade fika, olika klädpartyn osv. Sen rann det yvärr ut i sanden mkt och umgicks lite med en tjej som jag fick kontakt via fl.

När jag fklyttade hit så startade jag en tråd igen men där blev det tyvärr ingen större aktivitet. Har dock kontakt med en tjej där som jag inte träffat än men pratat med på msn och hon bor alldeles här i krokarna så vi har sagt att vi ska träffas ngn dag då hon oxå är inflyttad i stan och känner inte mkt folk alls.

På öf har jag träffat grannen så vi träffas ofta och en mamma till men hon ska tyvärr flytta till Gbg nu

Snart ska vi iväg t hallen så Olivia får springa av sig och sambon kan hjärntvätta henne lite till med innebandy haha Sen ska jag bannemej till ica o köpa blåbärspaj m vaniljsås, blev så grymt sugen på det! Och ett avsnitt av desperate housewives
    ja det e jättesvårt....
    jag e ändå glad för att jag har ett par stycken vänninor att umgås med men ändå träffas man inte speciellt ofta... men jag har bara en enda vän som jag känner att jag skulle kunna ringa om jag mår dåligt eller så.

sen som jag skrev nu med 3e barnet, att jag trodde man hade fler som "brydde" sig om en än vad man har för vissa hör inte ens av sig eller har gratulerat en. o det känner jag mig rätt besviken på
  • Annizsj

Riktig pissdag här! Tror jag går under snart.. Vaknade inatt efter knappt hunnit somna av att hLsen gör svinont! Kände igår att nåt var pg. Kul att föda sjuk! Vill ju föda men orkar inte nu. Sen var jag ändå ute en stund med grannen och hennes barn, våra barn är jämngamla. Sen åkte mannen in till farmor med milo. Blev så dumt att han inte tog med sig båda. Behöver kurera mig!! Sen var det skrikkLas i över 1 timme när Viggo skulle sova... Nu Sover han än .... Konstig tid konstig dAg.... Åhhh kan inte skriva med min onda hAnd

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Barnen är mitt liv

Annizsj vad jag lider med dig :( Låter verkligen inte kul det där.. När hade du bf nu igen?

• Annizsj

Bf den 23!! Hur går det för dig??? Lycka till jojjo!!!

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • kicki08
    Annizsj skrev 2010-11-21 15:31:35 följande:
    Riktig pissdag här! Tror jag går under snart.. Vaknade inatt efter knappt hunnit somna av att hLsen gör svinont! Kände igår att nåt var pg. Kul att föda sjuk! Vill ju föda men orkar inte nu. Sen var jag ändå ute en stund med grannen och hennes barn, våra barn är jämngamla. Sen åkte mannen in till farmor med milo. Blev så dumt att han inte tog med sig båda. Behöver kurera mig!! Sen var det skrikkLas i över 1 timme när Viggo skulle sova... Nu Sover han än .... Konstig tid konstig dAg.... Åhhh kan inte skriva med min onda hAnd
    Fy fasen Nu är det verkligen inte roligt för dig. Massor av kramar till dig!
  • MammaDeborah

Ser att Trulsa har fått sin lilla tös!! Grattis!!!

• sunflower79

ååhhh grattis trulsa!!!
    hm ok fullmåne ikväll/inatt o känner inte minsta.. bara en bäbis som snurrar snurrar snurrar o snart snurrar sönder mina revben haha..

• popcornplaya
    Annizsj skrev 2010-11-21 15:31:35 följande:
    Ja inte så kul att behöva föda när man är sjuk men av egen erfarenhet så vet jag att man klarar mer än vad man tror. Men hoppas du kryar på dig innan bebis vill kika ut.
    Älskade Philip 080716 och en liten flicka BF 101121(sarahsbaby.blogg.se)
  • NoahLeah

Fan...nu har jag fått feber o huvudvärk, det ser ut att luta mot en mjölkstockning o det suger.

• sunflower79

åh din stackare taniko! har inte haft det själv såklart men hört talas om det o det verkar hemskt jobbigt!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2