• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • josefinene
    Bebis050810 skrev 2010-12-02 19:20:38 följande:
    Hur många är det kvar nu i tråden som inte fått bebis?

Kanske kan fylla på med listan på födda bebisar som vi började på för några veckor sen! Helen gjorde nån sån.... skulle va kul att se även här, inte bara på fejjan.
    Jaaaaaaaaag...... Bara jaaaaaaaag..... känns det som BF + 10 idag!
  • frukarlssonn

Belavon va ju kvar oxå men hon skulle ju in för igångsättning så hon borde fått nu.

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • Atlet

Jag också kvar BF + 4. Jobbigt att vänta. Bäbisen ligger och trycker mot magsäcken så jag har svårt att äta.
    Dom sista dagarna har jag varit illamående och hängig. Har spytt några gånger. Jag tror inte det är magsjuka då skulle jag var mer dålig.

• Belavon

Halloj! Jag är kvar. De har försökt sätta igång mig i två dagar men kroppen är inte mogen. Trist att vara fast på förlossningen. Får se vad läkaren säger i morgon. Jag får värkar men de luras mest, jag är fortfarande stängd.

BF+4 men bäbis mår bra och jag med, vi övervakas hela tiden.

Hejja på alla som går och längtar :)

• NoahLeah
    Belavon skrev 2010-12-02 22:31:14 följande:
    Halloj! Jag är kvar. De har försökt sätta igång mig i två dagar men kroppen är inte mogen. Trist att vara fast på förlossningen. Får se vad läkaren säger i morgon. Jag får värkar men de luras mest, jag är fortfarande stängd.

BF+4 men bäbis mår bra och jag med, vi övervakas hela tiden.

Hejja på alla som går och längtar :)
    Vad segt att det inte funkar...hoppas det kör igång snarft.
  • NoahLeah

Här har vi haft en hemsk natt..leah verkar ha fått kolik, sambon är genomförkyld med 39 graders feber o jag verkar åkt på ngn typ av magsjuka. Mått sjukt illa hela natten o även nu men kräks inte.

• Bebis050810
    NoahLeah skrev 2010-12-03 09:17:18 följande:
    Här har vi haft en hemsk natt..leah verkar ha fått kolik, sambon är genomförkyld med 39 graders feber o jag verkar åkt på ngn typ av magsjuka. Mått sjukt illa hela natten o även nu men kräks inte.
    Nä men fy! era stackare!! Skickar en KRAM så kanske det känns liite bättre
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005, 2008, 2010 ♥ ¸.?°´¯)
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-12-03 10:03:29 följande:
    Nä men fy! era stackare!! Skickar en KRAM så kanske det känns liite bättre
    Tack, det värmer.
  • Annizsj

Kämpa på nu alla som inte har fått! Hinner knappt hänga här , kollar mest fejjan under amningarna. Har en väldigt lugn och harmonisk liten bebis . Kram på er tjejer

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2