• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • NoahLeah

Fy vad trött jag är på föräldrar som inte kan låta sina barn vara hemma tills de är friska..magsjukan slutar ju aldrig gå på fsk.
    Nu har personalen i alla fall skrivit lappar om att barnen ska kunna äta vanlig mat o inte kräkas/bajsa löst på misnt 48 timmar, hoppas det efterföljs....

• MammaDeborah

Det där ett evigt problem på dagis och i skol

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-11-29 09:15:21 följande:
    Det där ett evigt problem på dagis och i skol
    Mm..och så irriterande. Vill ju absolut inte åka på magsjuka nu men kan ju inte hålla sonen hemma heller.
  • MammaDeborah

...och i skolor. Tröttsamt för oss som efterföljer det.

• MammaDeborah

Nej, så känner jag också. Nu ska våra vara hemma hela jullovet och det brukar ju vara en av de värsta magsjuketiderna så jag hoppas vi slipper lite av det...

• NoahLeah
    MammaDeborah skrev 2010-11-29 09:24:50 följande:
    Nej, så känner jag också. Nu ska våra vara hemma hela jullovet och det brukar ju vara en av de värsta magsjuketiderna så jag hoppas vi slipper lite av det...
    Samma här, julveckan o fram tills efter nyår får plutten vara hemma o mysa med oss.
  • Hedi

Taniko: Ja jag har redan akt pa det nu sa jag hoppa att jag slipper det nu restan av vintern. Pepper peppar verkade Ludwig klara sig iaf.

• NoahLeah
    Hedi skrev 2010-11-29 12:22:18 följande:
    Taniko: Ja jag har redan akt pa det nu sa jag hoppa att jag slipper det nu restan av vintern. Pepper peppar verkade Ludwig klara sig iaf.
    ja, skräcken är ju att lillan ska bli sjuk, finns ju inte mkt att ta av än.
  • Hedi
    NoahLeah skrev 2010-11-29 13:02:30 följande:
    ja, skräcken är ju att lillan ska bli sjuk, finns ju inte mkt att ta av än.
    nä i värsta fall far man väl aka in sa att de far dropp, men klart det inte är kul.

Beställde äntligen en ergo baby igar fick en ny för 80euro tror det var ett ganska bra pris ända.
  • Belavon

BF +1 idag, var på spec mvc och allt var bra med bäbis, de vill dock sätta igång mig i morgon pga diabetesen. Man kan ju hoppas att han vill ut i natt, men inga värkar än. Spännande!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2