• Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer....
    Nu har vi kommit en bit på vägen av denna Graviditet. På en del syns magarna, en del börjar känna av bebisen, en del mår bra och del mår fortfarande dåligt.....

Nu börjar sommaren närma sig och då får vi hoppas att alla mår bra och kan njuta av bebisen och dom första sparkarna....

Nu är de bara att tjöta på i tråden som aldrig förr fram till Okt/Nov....

{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_sunny}

BF-LISTAN

www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52310905.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-16 18:49
    KÖN
    www.familjeliv.se/Forum-11-221/m52561078.html

• Svar på tråden BF November,2010 DEL 2
  • sunflower79
    dazazz skrev 2010-11-30 10:27:58 följande:
    Josefin, jag håller med, man börjar bli orolig. Även om jag känner henne mycket så vet man ju att det är en farlig tid nu...
    farlig tid?
  • Bebis050810

Hejjar på alla bebisar nu, titta ut titta ut NU!!!

(¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005, 2008, 2010 ♥ ¸.?°´¯)
  • dazazz

Ja, jag har ingen superkoll, men det är ju inte bra att gå över för länge, det är ju därför de vill sätta igång, moderkakan fungerar sämre bl.a. Som sagt, har ingen superkoll men jag vet att min mamma sagt det. Sedan är det väl även känslan av att man är så HIMLA nära mål...

• sunflower79

ah ok, jo såklart blir den ju sämre kvalitet ju längre man går men man vet ju aldrig om bf-datum är det rätta så det är ju svårt att säga =) jag hoppas o tror att man har lite spelrum på några veckorh ihi

• Belavon

Det blev fullt på förlossningen och eftersom jag och bäbis mår så bra så blev vi hemskickade. Ska dit i morgon 7:30 och har tydligen högre prioritet då så det blir nog start då.

Jag kan ju hoppas att kroppen mognar bättre själv med en dag extra, men även hur mycket läkaren än tryckte runt så har jag inga värkar än.

• Annizsj

Hej alla! I lördags den 27/11 kl 5:06 kom äntligen lille Oliver till världen. 3820 gram och 50 cm kärlek! Han är helt perfekt! Vi kom hem igår. Mamma fick en dramatisk start och det kommer ta tid att repa sig. Förlorade 3,7 liter blod då moderkakkan inte ville lossna. Har haft problem med detta alla ggr så de borde ju varit mer förberedda på att det skulle bli operation igen. Är fortf väldigt svag och det kommer jag vara i minst en månad framåt. Tar kanske fyra mån att bli helt återställd. SKa tillbaka till sjukhuset nu snart och få järn injecerat igen. 
    Iaf så mår Oliver jättebra! får lägga upp bild sen
    >Grattis till andra som fått era små underverk! 

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-12-01 10:00:19 följande:
    Hej alla! I lördags den 27/11 kl 5:06 kom äntligen lille Oliver till världen. 3820 gram och 50 cm kärlek! Han är helt perfekt! Vi kom hem igår. Mamma fick en dramatisk start och det kommer ta tid att repa sig. Förlorade 3,7 liter blod då moderkakkan inte ville lossna. Har haft problem med detta alla ggr så de borde ju varit mer förberedda på att det skulle bli operation igen. Är fortf väldigt svag och det kommer jag vara i minst en månad framåt. Tar kanske fyra mån att bli helt återställd. SKa tillbaka till sjukhuset nu snart och få järn injecerat igen. 
    Iaf så mår Oliver jättebra! får lägga upp bild sen
    >Grattis till andra som fått era små underverk! 
    Grattis till sonen men usch vad läskigt med moderkakan, skönt att du sakta men säkert är på bättringsvägen. *kram*
  • NoahLeah

Undrar en sak..igårkväll skrek Leah något så fruktansvärt och var helt otröstlig, misstänker nästan magknip och undrar om de redan kan få kolik eller om det är en reaktion på Babysemp...är väl en del som reagerar på den???

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2